Tein r.testin reilu pari viikkoa sitten koska menkat oli pari päivää myöhäs,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hippu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hippu"

Vieras
kp. oli 36 ja mulla yleensä on kierto 26-34 pv. Hetken kattoin testiä mutta ei siihen mitään tullu joten pökkäsin sen kaappiin ja ajattelin että vilkaasen sitä vielä hetken päästä mutta oon sitte unohtanut koko testin. Seuraavana päivänä alkoi menkat. Eilen huomasin sen testin kaapis ja siinä oli selkeä plussa... Sainko siis keskenmenon vai voiko noihin testeihin tulla testiajan jälkeen selkeä punainen viiva vaikka ei olis raskaana? Testi oli apteekin oma.

[QUOTE="ansu";23082766]Turha kai sitä on nyt enää miettiä.. mitä sillä loppuviimein on merkitystä??? Kyllä niihin yleensä heti selkeä plussa pamahtaa, jos olet raskaana...[/QUOTE]

Turhaa kai, mutta mietin silti. Lähinnä siksi kun edellisen sektion yhteydessä todettiin endoa munasarjoissa ja mietinkin lähinnä sitä että voinko edes tulla enää raskaaksi. Vai meneekö kaikki heti kesken... Vaikken kyllä edes tiedä miten endo vaikeuttaa raskautumista, siis estääkö se kiinnittymisen vai hedelmöittymisen? vai jotain muuta?

Maira:
epäilisin sulla ennemmin kemiallista raskautta. Apteekin oma on just siitä hyvä, ettei siinä ole turhia viivanpaikkoja jne. Ja on mielestäni yksi luotettavimmista raskaustesteistä. Herkkyys on 25 iu/ml, joten näyttää valitettavasti myös kemialliset raskaudet.

Periaatteessa ei oikein olis voinut olla kemiallinenkaan koska söin pillereitä..Tai en minä tiedä, naisen kroppa on outo kapistus jota minä en tunnu osaavan tulkita ja vielä vähemmän tykkään noista testeistä... :D

Muistaakseni täällä palstalla oli joku muukin joka on saanut apteekin omaan useita roskisplussia..

Maira:
epäilisin sulla ennemmin kemiallista raskautta. Apteekin oma on just siitä hyvä, ettei siinä ole turhia viivanpaikkoja jne. Ja on mielestäni yksi luotettavimmista raskaustesteistä. Herkkyys on 25 iu/ml, joten näyttää valitettavasti myös kemialliset raskaudet.

Kyllä juuri näin. Itselleni näytti kemiallisen raskauden ns. roskiplussana. Tein tuota apteekin testiä vuoden ajan ja vain kemiallisen ja oikean raskauden näytti viivana edes testiajan jälkeen. Eli tavallaan sulla meni luultavasti kesken jos näin ilmaistuna on selkeämpi. Kemiallinen raskaus on kuitenkin oikeampi nimi kun se ei kiinnittynyt kunnolla.

Yhteistyössä