Minnarun, paljon voimia ja jaksamista teille! Mitä ne lääkärissä sanoi tuosta? En voi uskoa että tuollaistakin voi tapahtua, tai en ole ikinä kuullut. Jos et tässä halua avautua, laita mulle yksäriä, ois kiva kuulla teidän kuulumisia.
Mairalla mielenkiintoinen tilanne! Meillä täällä taitaa olla kokemuksia suuntaan jos toiseenkin, mulla kun viiva ei ruvennut vahvistumaan niin varhainen km:han siitä tuli. Toivotaan sulle päinvastaista!
No pöh,
Sisa. Mun mielestä ei kannata odottaa vuotta ennen ekoja tutkimuksia, 8-9 kk riittää (ja vähän tarvittaessa kaunistelee asiaa). Mun lääkäri suhtautui todella myönteisesti meihin ja siihen että haluttas ruveta tutkimaan tilannetta ja jostain kuulinkin, että jos ykkönen on tullut nopeasti ja kakkosta ei (kolmekymppisenä) kuulu, niin puoli vuotta yritystä riittää. Mä siis nyt yk 9 (kunnollista yritystä) meen ekoihin verikokeisiin ja mies siihen stestiin. Sehän tietty riippuu sitten jokaisesta, et miten pitkään haluaa yrittää luomusti. Kannattaa vaan muistaa, tutkimukset kuitenkin kestää ja JOS onkin jotain vikaa, niin ns. turhaan on odottanut. Toivotaan tosin, ettei teillä niin pitkään kestä.
mglle myös jaksamista! Taidat olla aika poikki? Mua väsyttää kans koko ajan, mutta se johtuu kiireisestä arjesta, työstä etc. ja tuntuu etten ikinä saa levättyä tarpeeks. Yhden yön nukkuminen ei auta, en tiiä auttaisko viikkokaan

Valivali.
Neiti-81, hurrrrrjan paljon onnea! Mieletöntä, voin vain kuvitella sen tunteen. Ihana juttu kun niinkin pitkän ajan jälkeen tärppäs!
Minne päin
iloksi ootte lähössä reissuun?
Ja kiitos kaikille tsempeistä! Nyt olen enemmänkin lueskellut noita lapsettomuus/clomikeskusteluja, ihan mielenkiintoisia juttuja. Parin päivän sisään alkaa menkat, ilmottelen sit kun voi vaihtaa kp1:ksi. Ai niin, viikonloppuna oli kaveri kylässä ja keskusteltiin homo- ja lesbopareista, niiden vihkimistä kirkossa, adoptio-oikeudesta etc. Mun mies oli sitä mieltä ettei oo luonnollista et nais/miesparit saa lapsia (siis ettei se luonnollisesti onnistu) ja sit se mun kaveri sanoi et eihän lapsettomuushoidotkaan oo luonnollisia. Mun mies hiljeni aika tehokkaasti.. Tää kaveri ei siis tiedä et mies menossa tällä viikolla siihen sperma-analyysiin.. Niin, eihän se oo luonnollista ei..