lapsi 7vkoa ja nyt roskishaamu-paniikki!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aargh

Vieras
..ehkä suotta vielä pelkään kun tosiaan roskishaamuhan tuo oli, mutta tein testin eilen illalla ja mielestäni siinä oli toooooosi haalea viiva, tänään katsoin niin päivänvalossa ihan selvä haalea viiva. Toinen lapsemme on vasta 7vkoa, mä olen ihan rikki ajatuksen kanssa että oikeasti olisi raskaana taas!! eihän lasten näin pienestä ikäerosta selviäisi :(
kuukautisia ei oo vielä ollut ja jälkivuoto loppui kolme viikkoa sitten. voiko edes olla mahdollista?
Mies ei ole sisään laukonut että täysi vahinko..

selviääpäs jos asia niin on. Miks ei selviäis. Meillä ikäeroa 10kk, tosin tää kakkonen tuli 2kk etuaikaisena, joten 1v olis muuten ollut. Onko monta lasta ennestään?

[QUOTE="oooo";23087352]miksi testasit nyt[/QUOTE]

kolme päivää ollut uskomaton huimaus, ja eilen todella huono olo. ystäväni heitti vitsinä että jos ootki raskaana, ja siitä iski joku kumma pelko ja tein testin.

Testaa nyt uudestaan. Ja siis, eikös siinä raskaustestissä lue. Ettei sitä pidä tulkita enään sen tietyn ajan jälkeen...
Miks ei voi käyttää EHKÄSYÄ? Mä en vaan tajuu....

Mitä sä niit menkkoi odottelet,,oviksenhan sä tarviit raskaaksi tulemiseen,eikö?

Eikö siit ehkäsystä vois ihan huolehtia,onko se niin kovin vaikeaa aikuiselle ihmiselle..

niin. tietoisen riskin selvästi otimme kun sillä kerralla ei kumi ollut käytössä. kierukan laittoon on aika varattuna, ja mies vihaa kumin käyttöä, tyhmää mikä tyhmää, sitä on turha enää jossitella. Ilmeisesti siis ensijärkytys on kielletty tunne meiltä typeriltä ihmisiltä?? Ymmärrän että on oma vika jos tilanne on mikä on, mutta ajattelimpa että tänne olisi ollut lupa vuodattaa myös näitä tunteita kun kaduttaa ja pelottaa. Lähinnä kaipailisinkin juuri muiden kokemuksista pienestä ikäerosta lapsilla..

Aika epätodennäköstä on, että olet raskaana. Jos jälkivuoto loppu vasta 3viikkoa sitten. Ei se plussa ihan vielä näy, Varsinkin jos toi ilman kumia on tapahtunut justiinsa...

Olenko minä todella ainoa, jonka kiellettiin harrastamasta seksiä ennen jälkitarkastusta? Ei mulla tosin ollut jälkivuotokaan loppunut vielä tuossa vaiheessa kun ap on mahdollisesti tullut raskaaksi. Tosin kuulehan näitä lestadiolaisten salissa paksuksia juttujakin...

Olenko minä todella ainoa, jonka kiellettiin harrastamasta seksiä ennen jälkitarkastusta? Ei mulla tosin ollut jälkivuotokaan loppunut vielä tuossa vaiheessa kun ap on mahdollisesti tullut raskaaksi. Tosin kuulehan näitä lestadiolaisten salissa paksuksia juttujakin...

Joo, et oo.. mulle kanssa sanottiin, että pitäis odottaa. Tai ainakin pitää käyttää kumia sinne asti.

Mä en rodellakaan tajua, että harrastetaan seksiä ilman ehkäsyä, eikä haluta edes vauvaa.
Sitten nyyhkitään, että muut haukkuu maan rakoon.
EI HELVETTI sentään. Jo ekalla kerralla voi tulla raskaaks.