E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon koht 13 =D No mul tulee niku 3 poikaa ja 6 tyttööme mennää megazone:aamaan se on salmisaaren liikuntakeskuksessa, siellä ammutaan laasereilla ja se joka sai eniten pisteitä saa jonkun kivan palkinnon
maksaa 9.50 hlö 22 min! sit tullaan meille syödään jotain hyvää mä haluun ainaki jotain freesshii niiku hedelmii ja vihannes dippi mut ofc myös mässyy !! kaikki tytöt jää yöks ku meil on työhuone mis nukutaa ja sit meil on meikkauskilpailu :kuka saa yhen pojist näyttää eniten tytölt
! ja ihonhoitoo ja vuokrataa leffaa siin se sit koht on
!
Perjantain sydet!!! (11.2) En tyylii tiiä mitää mitä tehä, on vaa joku ristimurhaaja ja joku vaahtokarkki jutskeli idea listal! (Vanhemmat on kotona!!!) Pliis auttakaa!!! kutsuin 22 ihmist sinneDD mut jotai 18 ihmist tulee. (7 tyttöö, 11 poikaa
) Mut siis oikeesti ideoita!!!!
P.S. oon poika xD
Alkuperäinen kirjoittaja Minäpäminä;23205286:Mull ois syndet koht ja täytän 13 wee. Ongelma on et mä haluisin pittää ne sillee et sinne tulee poikii ja tyttöi, mut sit mä en uskal pyytää ketää meijä luokan poikii ja en khyll osaa tytöistkää... Auttakaa!!! Oon muutenki aik ujo tyttö, mut sit ku ei oo aikusii nii oon kyll aik villi...(Kival taval) ja uskallan puhuu pojil sillo... mut mä muutenki tutustun yhtee meijä luokan poikaa vast vähä aik sit...
HELP! I´m so shy!
Alkuperäinen kirjoittaja synttärisankari;20019670:kiitos suurperheen äiti. tosi hyvä idea. otetaan käyttöön.
pliis antakaa vielä lisää vinkkejä!