Miten voi aikuinen ihminen olla näin moukka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Käyn joka viikko 2-3 kertaa jumpalla ja olen siellä paikalla hyvissä ajoin kuten muutama muukin nainen. Jutellaan siinä sitten aina ennen alkua keskenämme, kun on vielä hiljaista. Mutta tämä yksi nainen ei koskaan, ei sitten niin koskaan tervehdi minua saati kommentoi mitenkään minun juttuihini. Tai jos minä kommentoin jotain hänen sanomaansa niin sivuuttaa täysin. Olen kuin ilmaa hänelle.

Miten siis oikeesti.. en käsitä. Eikö ole tapoja. Ei tarvi jutella edes, mutta TERVEHTIÄ!!!

Ja minä olen kolmekymppinen ja tämä nainen arviotla 45-50.

tiedän. mun naapuri on tollanen.. on suunnilleen samanikänen kun mä ja muutkin lapsiperheet tässä..mut mä olen ilmaa..muille kyllä hymyilee/juttelee/morjestaa.. ja silti oon yrittäny jaksaa sanoa aina moi.. eikä tuu takasin.. eniten ärsyttää se ilme,miten katsoo!

[QUOTE="Kenguru";23097771]Jutteleeko kuitenkin muille? Jos on jotenkin käsittämättömän ujo?[/QUOTE]

Puhuu ihan normaalisti muille. Enkä siis tunne tai edes tiedä kyseistä naista mistään muualta. Ei ole mitään hajua edes missä on töissä.

Niin, jutteleeko se muille vai kohteleeko vain sinua noin?
Jos puhuu muille, niin sitten se on epäkohtelias. Parasta on kai sitten jättää se vaan rauhaan ja puhella muille.

[QUOTE="vieras";23097765]No ajatella. Luulisi, että olet 15v. Jutut on varmaan sen mukaiset.[/QUOTE]

Ja mikähän avauksessani olis 15veen juttua? Tai no... jopa 15v tietää, että ihmisiä tervehditään.

[QUOTE="alkup";23097801]Puhuu ihan normaalisti muille. Enkä siis tunne tai edes tiedä kyseistä naista mistään muualta. Ei ole mitään hajua edes missä on töissä.[/QUOTE]

Siinä syy.

Niin, jutteleeko se muille vai kohteleeko vain sinua noin?
Jos puhuu muille, niin sitten se on epäkohtelias. Parasta on kai sitten jättää se vaan rauhaan ja puhella muille.

Juu juttelee muille ihan normaalisti. Ja meitä on usein siinä siis vain minä, tämä nainen, eräs toinen nainen sekä mahdollisesti vielä yksi lisää.

Miehelle sanoin äsken, että jos meniskin ensi kerralla ja huutais oikein suureen ääneen tällä naiselle että "NO MORO!" ja katsoi suoraan silmiin. Mikähän ois reaktio. :D

Alkuperäinen kirjoittaja selvästi;23097829:
Siinä syy.

Ai onko se joku syy olla tervehtimättä ihmistä, jonka vieressä seisoo/istuu läheisyydessä joka viikko 2-3 kertaa oin 15min kerralla ja jutellaan? Siis vähintään todelakin pitäisi tervehtiä, kun minä tervehdin häntä.

[QUOTE="alkup";23097801]Puhuu ihan normaalisti muille. Enkä siis tunne tai edes tiedä kyseistä naista mistään muualta. Ei ole mitään hajua edes missä on töissä.[/QUOTE]

No on kyllä hänellä käytöstavat sitten hakusessa. Kuulostaa vähän yhdeltä mun duunikaverilta...muutaman kerran vuodessa on kyllä niitäkin päiviä kun tervehtii kunnolla ja juttelee.

tai seuraavan kerran sanot kovaan ääneen: moro kaikille, eiks oo ihan päivä tai jotain.. :) ei kannata kohdistaa sitä suoranaisesti siihen.. luulis tajuavan tostakin et voi edes morjestaa :)

Joo tiedän tyypin. En vaan ymmärrä tuollaisia ankeuttajia. en ymmärrä en ymmärrä. En vois koskaan itse käyttäytyä noin ainakaan tarkoituksella. Joskus olen voinut vahingossa jättää tervehtimättä jos olen ajatuksissani tms. Mutta tuo kuulostaa vaan ihan tympeältä tyypiltä.

[QUOTE="alkup";23097807]Ja mikähän avauksessani olis 15veen juttua? Tai no... jopa 15v tietää, että ihmisiä tervehditään.[/QUOTE]
15-vuotiaan mielestä maailma pyörii oman navan ympärillä ja jaksaa loukkaantua tuntemattomien tervehtymättömyyksistä.

[QUOTE="alkup";23097856]Aina on ollut.[/QUOTE]

Siinä tapauksessa vaihtoehtoina on kateus tai sitten on kuullut susta joskus jonkun kauheen jutun ja vaan vihaa sua ( :D ) tai sitten sussa on jotain TODELLA ärsyttävää, mitä tämä nainen ei vaan kestä. :) Mutta joo, huonoa käytöstä. Itse olen aina ystävällinen, vaikka jonkun naama kuinka ärsyttäisi.

[QUOTE="vieras";23097866]15-vuotiaan mielestä maailma pyörii oman navan ympärillä ja jaksaa loukkaantua tuntemattomien tervehtymättömyyksistä.[/QUOTE]

Oi voi! Luuletko tosiaan, että olen loukkaantunut tuosta? En todellakaan. Kunhan tässä suklaata mutustellessani aikani kuluksi pohdin samalla, että miten voi olla aikuisella ihmisellä käytöstavat noin hakusessa. Mutta taidat olla itse samanlainen.

[QUOTE="jada";23097888]Siinä tapauksessa vaihtoehtoina on kateus tai sitten on kuullut susta joskus jonkun kauheen jutun ja vaan vihaa sua ( :D ) tai sitten sussa on jotain TODELLA ärsyttävää, mitä tämä nainen ei vaan kestä. :) Mutta joo, huonoa käytöstä. Itse olen aina ystävällinen, vaikka jonkun naama kuinka ärsyttäisi.[/QUOTE]

Tuo onkin kiinnostavaa, että miten voi olla jossain puoli-tuntemattomassa jotain TODELLA ärsyttävää. Tuota en ole ikinä ymmärtänyt. Mä en osaa asettua sellaisen ihmisen asemaan, joka pystyy ärsyyntymään jostain toisen ihmisen piirteestä tai ulkonäöstä tms niin että kohtelee noin tympeästi.

[QUOTE="ooo";23097915]Tuo onkin kiinnostavaa, että miten voi olla jossain puoli-tuntemattomassa jotain TODELLA ärsyttävää. Tuota en ole ikinä ymmärtänyt. Mä en osaa asettua sellaisen ihmisen asemaan, joka pystyy ärsyyntymään jostain toisen ihmisen piirteestä tai ulkonäöstä tms niin että kohtelee noin tympeästi.[/QUOTE]

En kyllä minäkään käsitä, koska olen vähitellen totaalisen ärsyyntynyt ton naisen käytökseen, mutta en silti ikinä osaisi käyttäytyä noin. Toisaalta olen palvelualalla ja olen kyllä tottunut hymyilemään ihan hölmöimmillekin.

Yhteistyössä