Täydellinen vartalo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jaa, kivannäkönen joo, mutta aivan varmasti photoshopatut kuvat. En tarkoita etteikö voisi olla noin hoikka tms, mutta varjostuksia varmasti korostettu, ihoa siloteltu (kenenkään iho ei, kautta koko vartalon, ole noin täydellinen ja virheetön). Joten loppujen lopuksi, ei hänenkään vartalonsa niin täydellinen ole ;)

[QUOTE="vieras";23115183]
Mä olen just käynyt läpi kymmeniä valokuva-albumeita 60-, 70- ja 80-luvuilta (teen kuvakokoelmaa 60-vuotissynttäreitä viettävälle anopilleni) ja sen ajan keskivertonainen oli suurinpiirtein tuon kokoinen, tietysti hieman lyhyempi. (puhun nyt n. 20-50-vuotiaista naisista). 90-luvulla alkoi länsimaisten lihoaminen oikein kunnolla ja 2000-luvulla tämä vain jatkuu.[/QUOTE]

Tämä on erittäin totta. Kun katselee mitä tahansa vanhoja lehtiä, uutisfilmejä, valokuvia, mitä tahansa, niin huomaa saman. Naisilla oli kapeat vyötäröt. Nykyään on todella harvinaista ja poikkeuksellista, että ihminen on hoikka. 50-luvulla se oli ihan normaalia ja sallittua. Täälläkin heti ollaan haukkumassa luurangoksi, jos näkyy normaali kaunis vartalo.

[QUOTE="vieras";23115651]Tämä on erittäin totta. Kun katselee mitä tahansa vanhoja lehtiä, uutisfilmejä, valokuvia, mitä tahansa, niin huomaa saman. Naisilla oli kapeat vyötäröt. Nykyään on todella harvinaista ja poikkeuksellista, että ihminen on hoikka. 50-luvulla se oli ihan normaalia ja sallittua. Täälläkin heti ollaan haukkumassa luurangoksi, jos näkyy normaali kaunis vartalo.[/QUOTE]

Usein niillä oli käytössä korsetit. Munkin mummu käytti niitä sekä myi paikallisessa alusvaateliikkeessä. Toki oli hän kyllä siihen aikaan todella hoikka käytti koon 32 vaatteita, sen ajan mitoituksella. Nykyään kait koko 32 vastaa kokoa 30.

No kyllä totuus on, että nuo mallit on bmi alle 19 varmasti. Kuva vielä "pulskistaa". Kyllä on hämärtynyt rajat molempiin suuntiin. Ja juu en ole kateellinen, kun itse olen nlähes mallin mitoissa 174 cm/59 kg. Jatkuvasti kommentoidaan, että olen "kauhean laiha" ja kuitenkin mallit ovat minua useimmiten vielä viitisen kiloa keveämpiä tai viitisen senttiä pidempiä.

Ja jos luonnollisuudesta puhutaan sille lienee syynsä, miksi alipainoisilla naisilla esim. loppuvat kuukautiset...

Ja pakko vielä lisätä tuohon "taatusti luomu" - kommenttiin, että nykypäivänä ei yhtäkään mallin kuvaa livahda kuvastoon ilman pikku fiksausta tietokoneen ruudulla...

[QUOTE="juu";23115102]Tuo eka kuvahan on selvästi Photoshopattu.[/QUOTE]

Eihän varmaan yksikään kuva päädy lehteen ilman photoshoppausta! Kauniita vartaloita, mutta on ihan harhaa luulla että mallitkaan ovat noin "täydellisiä" Meikillä korostetaan vatsalihaksia ja shoppauksella poistetaan mustelmat, naarmut, värierot ym... Se on hyvä kaikkien muistaa... Moni tuhdimpikin kroppa näyttää pirun hyvältä esim kauniisti ruskettuneena!

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23115285:
No edustuskäyttöön ihan jees mutta kuvitteleppas tuollainen ruipelo kantamaan kaljakoria kaupasta tai imuroimaan ja siirtelemään raskaita huonekaluja yksikseen jne. :D

Tarvitaanko vartalon ympärille rasvaa että ihminen jaksaa noita askareita suorittaa?

[QUOTE="tiina";23115768]Tarvitaanko vartalon ympärille rasvaa että ihminen jaksaa noita askareita suorittaa?[/QUOTE]

Samaa ihmettelen. Tuo Candice on ihan varmasti käynyt salilla enemmän kuin 98% tämän ketjun kirjoittajista. Tuskin se enempää kaljaa jaksaisi kantaa vaikka hommaisi 10 kiloa lisää rasvaa ympärilleen.

[QUOTE="vieras";23115118]Mikä oikeus sulla on ketään haukkua luurangoksi? Sitä paitsi, ihan normaalikokoiselta ainakin ekan kuvan nainen näyttää. Ihmisiltä alkaa hämärtyä, miltä näyttää normaalipainoinen ihminen, kun vähän jokaisella alkaa olla se kymmenen kiloa ylimääräistä ja katukuva on melko makkarainen.[/QUOTE]

Niin just! Itsellekin tullut viitisen kiloa nyt iän myötä, vaihdevuosien jälkeen. Kovasti haluun pois ne saada.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23115285:
No edustuskäyttöön ihan jees mutta kuvitteleppas tuollainen ruipelo kantamaan kaljakoria kaupasta tai imuroimaan ja siirtelemään raskaita huonekaluja yksikseen jne. :D

Ei se läski sitä voimaa tuo, päinvastoin. Ei jaksa mitään.

Aika karua, että hoikkia naisia näin rankoin sanoin arvostellaan. Ruippana, luuranko jne. ja vielä nauretaan päälle ja pidetään ihan normaalina, että hoikkaa saa arvostella. Varsinkin, jos sen hoikkuuden eteen on tehnyt paljon työtä, niin sitä pidetään huonona asiana. Onko se hoikkuus joku pahe vai kateuttako tuo lie, kun ei itse pysty samaan?

Kuvassa nättejä tyttöjä.

Että mua sitten ärsyttää näissä ketjuussa se, että omaa mielipidettään ei saa kertoa vaan pitääs vain peesailla ap:ta, että "joo aivan upia kroppa ja mä haluan samanlaasen!".

Ihan kivat kropat noilla naisilla, mutta ei mun mielestä täydelliset eikä mun ihanne. Eikä tällä ole mitään tekemistä mun tämän hetkisen painon kanssa. Mun ihanne nyt vain sattuu olemaan kurvikkaampi vartalo eikä se todellakaan tarkoota mitään läskimakkaroota kuten jotkut täällä luulee. Ei kurvikas ole sama asia kuin ylipainoonen. Koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta se!

Tässä naisia jotka on enemmän mun makuun ja se kai sallitaan mulle?

xfqcrr.jpg

Marilyn-Monroe_1.png

salma-hayek-8.jpg

[QUOTE="heh";23115954]'

Nominäslainen vartalo sitten sopii olla esim. 25-vuotiaalla tai vaikka 30-vuotiaalla? Pitääkö parinkympin jälkeen alkaa kerätä rasvaa?[/QUOTE]

No tottakai, ettei rypyt näy niin hyvin!!! :D

[QUOTE="vieras";23115651]Tämä on erittäin totta. Kun katselee mitä tahansa vanhoja lehtiä, uutisfilmejä, valokuvia, mitä tahansa, niin huomaa saman. Naisilla oli kapeat vyötäröt. Nykyään on todella harvinaista ja poikkeuksellista, että ihminen on hoikka. 50-luvulla se oli ihan normaalia ja sallittua. Täälläkin heti ollaan haukkumassa luurangoksi, jos näkyy normaali kaunis vartalo.[/QUOTE]

Juu, mutta muistetaan myös se, että ruumiinrakenne 50-luvusta on muuttunut muutenkin. Naiset ovat jäntevämpiä, pidempiä, lihaksikkaampia, koska ravinto on parempaa ja ihminenkin muuttuu ravinnon ja ympäristön muuttuessa.

Ja juu, nykyään on paljon läskejä ihmisiä. Mutta se, että niin moni mies tykkää hiukan pyöreämmästä naisesta ei kuitenkaan liene mikään muoti-ilmiö? Voisiko olla, että mies ihan oikeasti ajattelisi juuri niin?

Ja juu'u naiset kuvissa oli nättejä ja hoikkia. Oma naismakuni on hiukan täyteläisempi, mutta se on vaan mun maku. Ei täyteläisempi myöskään tarkoita automaattisesti mitään läskiä.

Yhteistyössä