Gallup miehen ryyppäämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun mielestä ei ees kuullosta täydelliseltä se ettei juo juuri ollenkaan.
tai siis että samapa se mulle on juoko kerran kuussa vai ei ikinä.
kunhan ei useammin kuin sen kerran kuussa. ja niin juon minäkin ja joisin ihan varmasti vaikka mies ei joisikaan

Ei munkaan mies juo kunnon humalaa kuin kerran tai kaksi vuodessa. Sekin kyllä jo ärsyttää, koska mies on silloin todellakin kännissä, ei muista koko iltaa ja mistäs sen sitten tietää että mitä on silloin tehnyt? No, tuskin se mihinkään kykenisi siinä kunnossa :D

Tuon lisäksi juo kuitenkin kotona, melkein joka ilta ottaa muutaman ja tulee niistä pieneen humalaan. Suhteemme alussa saattoi olla useita kuukausia väliä ennen kuin otti yhtään alkoholia, sitten jossain vaiheessa se meni siihen että kerran viikossa, sitten viikonloppuna molempina iltoina, sitten viikollakin parina iltana ja nyt se tosiaan on joka päiväistä. Kykenee töihin ja pystyy laittamaan stopin sille juomiselleen eli max. 4 arki-iltana. Miehen mielestä ei ole mitään ongelmaa, mutta minusta on. Harva mies tulee tuosta määrästä humalaan, mutta minun mies ainakin pienen pöhnän siitä saa, juo ne niin nopeasti.

Hmm... Juo kerran 2kk ns kännit, silloinkin hipsii kotiin ennen 2ta. Toisinaan käy muutama oluen juomassa kavereiden kanssa. Ja yhdessä mennään kun huvittaa tai on jotain ohjelmaa. Ei haittaa pätkääkään.

Ja liikaa olisi varmaan kerran viikossa.

jaa muistankohan koska oeln viimeksi nähny mieheni kännissä. olikohan se vuosi sittten, käytiin yhdessä viihteellä. Sitä enne oli ottanut 3 vuotta sitten kännin. että TOSI USEIN

saunakaljan tai akksi sattaa ottaa kerran viikossa, mutta voi olla useamman viikonkin ottamatta edes sitä saunakaljaa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei munkaan mies juo kunnon humalaa kuin kerran tai kaksi vuodessa. Sekin kyllä jo ärsyttää, koska mies on silloin todellakin kännissä, ei muista koko iltaa ja mistäs sen sitten tietää että mitä on silloin tehnyt? No, tuskin se mihinkään kykenisi siinä kunnossa :D

Tuon lisäksi juo kuitenkin kotona, melkein joka ilta ottaa muutaman ja tulee niistä pieneen humalaan. Suhteemme alussa saattoi olla useita kuukausia väliä ennen kuin otti yhtään alkoholia, sitten jossain vaiheessa se meni siihen että kerran viikossa, sitten viikonloppuna molempina iltoina, sitten viikollakin parina iltana ja nyt se tosiaan on joka päiväistä. Kykenee töihin ja pystyy laittamaan stopin sille juomiselleen eli max. 4 arki-iltana. Miehen mielestä ei ole mitään ongelmaa, mutta minusta on. Harva mies tulee tuosta määrästä humalaan, mutta minun mies ainakin pienen pöhnän siitä saa, juo ne niin nopeasti.

sama meillä, varsinkin kohta "Miehen mielestä ei ole mitään ongelmaa, mutta minusta on. Harva mies tulee tuosta määrästä humalaan, mutta minun mies ainakin pienen pöhnän siitä saa, juo ne niin nopeasti.[/" -.-

Vaihtelee, joskus on parin kuukauden tauko ettei juo kuin saunakaljat. Kerran kuukaudessa-kahdessa ottaa kännit kavereiden kanssa tässä meillä saunoen, pidetään illanistujaisia kerran kahdessa kuukaudessa niin että molemmat juodaan. Eli joisko se sen kerran tai kaks kuukaudessa humalaan asti. Ei oo ikinä haitannu, ennen lapsia juopoteltiin varmaan joka viikonloppu.
Viikolla lasten mentyä nukkumaan pidetään kahdenkeskinen saunailta silloin tällöin, silloin menee muutama molemmilla ja mies saattaa ottaa viskinapsut.
Mies on aina humalassaKIN minua kohtaan huomaavainen ja ihana. Joku sanoikin että mies muistelee vanhoja, meillä samanlaista, lisäksi puidaan henkeviä ja suunnitellaan tulevaa. :) <3

Mies ei on ollut baarissa viimeksi vuonna 2007. Silloin taisi olla vähän maistissa, sen jälkeen ei ole ollut. Minä olen ollut humalassa viimeksi vuonna 2006.

Minusta se on paljon, että ihminen on kerran tai kaksi kuukaudessa humalassa.