Maira > Olen ihmeissäni, jos et ole raskaana. Vaikka hcg laskisi hitaasti, niin noin vahvaa viivaa ei luulisi enää testiin tulevan. Tuo kun on vahva plussa eikä mikään haamu. Kyllä minäkin veikkaan digin tulokseksi 3+ ja toivon sitä peukut ja ukkovarpaat ojossa. Kyllä se labra saisi nyt hcg-määrityksella asian vahvistaa, niin pääsisit tuosta piinasta. :hug:
SiSa78 > Sinä toinen siellä. :kieh: Raskaudelta tuo minusta vaikuttaa, joten toivottavasti sinäkin saat pian labrasta iloisia uutisia. (Testiviiva ei sullakaan ole haamu vaan ihan selvä plussa) Jännä juttu kyllä, että teitä on vastaavassa tilanteessa nyt kaksi samaan aikaan, mutta onpahan koko pinolle ihmeteltävää.

Plussatuulia!
Tuosta Lugejen aikaisesta ovuloinnista aloin miettimään. Luulin, että Terolutit estävät oviksen, mutta kuulemma eivät niin tee. Todistetusti olenkin ovuloinut Terolut-kuurin aikana ja kolmannesta kierrosta jotain alkoikin. Eikös Luget ole suunnilleen samaa ainetta, mutta jotenkin eri muodossa? Jos ovat, niin nekään eivät välttämättä estä ovulointia. Myöhäisemmän oviksen ajankohta on siis ehkä mahdollinen.
Ansku83 > :hug: Parempaa onnea uuteen kiertoon!
Miimau > Sen takia ei kannatakaan satsata pelkästään oletettuun oviksen ajankohtaan, kun se saattaa olla joissakin (tai jopa kaikissa) kierroissa eri aikaan kuin luulisi. Toivottavasti ajoitus osuisi pian ja pääsisit linkittelemään plussakuvia.
iloksi > :hug: Kahvitahan se täti nyt ihan perusteellisesti, niin ei tarvitse sitten tulla pitkiin aikoihin riesaksi. Suututtaa tuollainen jatkuva kiusaaminen. :kieh: Toivottavasti onnistut sen oman lapsen useammankin halutessasi) saamaan eikä tarvitsisi jatkaa piiinaa monen vuoden adoptio-odotuksilla.
Epa_88 > Toipumista sinne ja plussatuulia tietenkin myös! Jospa se täti ei saapuisikaan.
nepari80 > Taidetaan olla samassa veneessä.

Mulla on kaapissa herkkiä liuskoja, apteekin omia ja digi.

Rohkenin piinailupinoon eilen vaikka tuskin tässä vaiheessa oireet vielä ainakaan kovin lupaavia on. Ovis on ehkä ollut sunnuntaina tuntemusteni perusteella. Plussatuulia sinnekin! Muutamien päivien päästä päästään vertailemaan testikuvia.
Bla-bla > Mulla nousee lämpö oviksen mentyä noin puoli astetta ja kiinnittymisen aikaan yleensä toisen puoli astetta. Joskus pysyy lämpö siinä loppukierron tasolla vaikka yritystä olisi ja joskus ilmeisesti nousee ilman kiinnittymisyritystä. Aika epäluotettava systeemi tuo lämpöjen mittailu, mutta itse saan siitä vihjeitä ja vahvistuksia. Aamuisin en mittaa (koska mulla se ei ole sen luotettavampi aika kuin muulloinkaan, ainakaan toistaiseksi). Mittaan silloin kun koen siihen aihetta. Uuteen korvamittariini olen pettynyt, sillä se antaa kummallisen alhaisia lukemia. Ehkä en vaan osaa käyttää sitä kuin ihan harvoin sattumalta.
Sunflower11 > Luteaaliaika pysyy suunnilleen samana kierrosta toiseen (paitsi Terolut tms -kuurin aikaan saattaa myöhäisen oviksen vuoksi lyhentyä, jos raskaus ei ala) eli myöhäinen ovis tarkoittaa yleensä myös pitentynyttä kiertoa. Toivottavasti ei kuitenkaan kovin pitkäksi venähdä ilman sitä parasta mahdollista syytä.
Mariel85 > Plussatuulia ja vauvaliimaa!
Yö meni taas huonosti, kun lapsi ja minä heräilimme vuorotellen. Väsyttää muutenkin, joten olen ihan poikki. Onneksi mies tulee pian kotiin. Yritän saada huomiseksi ajan viimeisen näytteen vientiin, mutta puhelinajat ovat olleet ihan tukossa. Kohta täytyy taas yrittää ja toivottavasti tällä kertaa onnistun ja vieläpä saamaan ajan jo huomiselle. Sitten ei tarvitsisi kuin odottaa poliaikaa ja odotellessa ehkä dippailla muutama raskaustesti.
Rohkenin liittyä piinailupinoon ja listaa päivittäessäni koitan muistaa lisätä itseni piinailijoiden listalle. Oviksen ajankohta on epävarma, mutta tuntemusten perusteella se on todennäköinen. Nyt on alkanut kahvi tökkiä aika pahasti ja repäisykipujakin olen tuntenut. Vatsavaivojen piikkiin koitan laittaa, ettei toiveet lähtisi liikaa liihottelemaan. Täytyisi ne vaaleanpunaiset lasitkin koittaa hävittää ennen ekan testin dippaamista, ettei vahingiossakaan saisi viivanpaikat väriä. Haluan nähdä vain aitoja viivoja ja saada niille todistajat, joten kuvia on luvassa tädin pysytellessä poissa.
Päivittelen kauppareissun jälkeen, sillä nyt täytyy alkaa soittelemaan ja kiirehtiä sitten ostamaan päivälliselle tarvikkeita.