Patti häpyhuulessa, MIKÄ SE ON???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolottaaa_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nolottaaa_

Vieras
Siis tää on niin noloa. Ulommassa häpyhuulessa on siinä reunassa sellanen patti. Ihon värinen ja tosi kova. Ei saa puristettuu mitenkää. Ja se on ollu siinä varmaa 2kk ainakin. Ei se oo kipee tai häiritse mitenkää sinäänsä. Mut mua ärsyttää ettei se lähe. Oon koittanu puristella useesti mut se tuntuu vaa sellaselt suht kovalta.. Ei sille tapahdu mitn vaikka puristelis, vähä vaa alkaa punottaa... Mikä se voisi olla???? :( En kehtais lääkärii mennä aikaa varaa tuon takia :D

Joo ei todellakaan ole mikään sukupuolitauti. Lääkärissä oon testeissä käynyt n. puol vuotta sitte ja äijä on ollut sama viimiset 5 vuotta. Ja miehellä ei kans oo mitää.

Mullakin ollut kerran. Lämpimällä vedellä sitä suihkuttelin ahkeraan, ja painelin vanutukolla missä desinfioivaa ainetta. Sitten se kuivui pois tai tyhjeni, mutta oli kyllä kipeä. Jotain talipattia epäilin itse.

Tukkeutunut karvatuppi, nartholin rauhanen tms. Itselle tulee etenkin bikinirajojen siistimisen jälkeen karvaisille alueille alapäähän näppyjä, ja kun niitä puristaa, niin tulee lopulta mätää. Tulehtuneita karvatuppeja. Toisille tulee herkästi. Voi muuten olla myös sisäänpäin kasvanut karva ja kehittänyt siihen päälle patin.

Joo ei todellakaan ole mikään sukupuolitauti. Lääkärissä oon testeissä käynyt n. puol vuotta sitte ja äijä on ollut sama viimiset 5 vuotta. Ja miehellä ei kans oo mitää.

Parisuhde ei suojaa sukupuolitaudeilta, eli kun alapäässä on jotain outoa niin sukupuolitauteja kannattaa aina epäillä, kondylooma voi olla vuosiakin oireettomana varsinkin miehillä.

Kuitenkin talipatilta tuo kuulostaa, varaa vain aika lääkärille niin saat mielenrauhan, mitään noloa tuossa ei ole. Lääkärin pelkääminen on paljon nolompaa kuin siellä käyminen.

no puhkaisin sen, mutta edelleen siinä on se patti :D Verta tulee jos puristaa, mut en viitsi enää puristella kun ei se patti kuitenkaan tunnu lähtevän.. Pieneni ehkä vähän.. hmm.. :D Hahhah... Nojaah... ärsyttää tollaset. Ja joo siis en tosiaa usko mihkää sukupuolitautiin..

no puhkaisin sen, mutta edelleen siinä on se patti :D Verta tulee jos puristaa, mut en viitsi enää puristella kun ei se patti kuitenkaan tunnu lähtevän.. Pieneni ehkä vähän.. hmm.. :D Hahhah... Nojaah... ärsyttää tollaset. Ja joo siis en tosiaa usko mihkää sukupuolitautiin..
Putsaa se nyt huolella sillä desinfioivalla aineella, ettei vaan tulehdu. Ja ehkä kantsii käydä lääkärillä näytillä, niin paaset siitä eroon. Lääkäri sen tyhjää kunnolla ja voi olla että saat antibiootinkin.

No putsasin sen nyt ainakin huolella ja desinfioin.. katsotaan jos lähtis ihan tällä.. Epäilen että on tullut aikoinaan SHEIVAUKSESTA, mutta ei ole sitten koskaan lähtenyt kunnolla paranemaan ja sit siit on jääny tollanen. Mut miten sellasen vanhan jo PITKÄÄN ollen patin voi saada pois ihan huuhtelemalla ja desinfioimalla.. varsinkaa jos sitä EI olis puhkaissut..

Yhteistyössä