P
"Pai"
Vieras
Iltaunilta heräiltiin miehen kans ku alko supistukset joskus klo 20 aikaan. Ja alkoivat samantien tosi kipeinä. Poika syntyi seuraavana aamuna klo: 6.01.
Viikkoja 40+4.
Viikkoja 40+4.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aamulla esikoinen herätti minut
"äiti tuu pyyhkii minun pylly"
No kömpesin sängystä ylös ja meni vessaan pyyhkimään lapsen pyllyä ja samalla kun sain sen pyyhittyä nousin seisomaan suorille jaloilleni niin lori lori lori
Lapsi kysyy "miksi sinä äiti pissasit minun jaloilleni?"
ööö tuota eh juu.. käyppä herättääs isukki
Soittoa sairaalaan ja pikkuhiljaa päälle sekä aamupalan syöntiä, esikoinen hoitoon ja minut sitten sairaalaan![]()
1. Olin menossa nukkumaan, kurkkasin vielä ikkunasta pihalle talviöistä lumisadetta, kun tuli supistus. Odottelin hetken, tuli toinen supistus jne. Reilun tunnin niitä kotona seurailin ja sit lähdettiin sairaalaanpäin. Rv 39+5.
2. Hörppäsin isotädin synttäreillä kahvia, kun jotain lämmintä ja märkää alkoi valua jalkaa pitkin - lapsivesi meni tyylillä isotädin 80v synttäreillä kahvipöydässä. Ja täti oli just sanonut, kun sinne mentiin, että Et tehnyt mulla syntymäpäivälahjaa tarkoittaen syntyvää lasta ja mie vielä nauroin, että Onhan tässä aikaa... Kello oli silloin n. 17 illalla, kun täsille mentiin ja ennen klo 21 oli tyttö maailmassa. Syntyi rv 38.
3. En saanut oikein unta ja ramppasin vessassa... kunnes tajusin ykskaks, että hyvänen aika - mulla on säännöllisiä supistuksia. Poika syntyi samana yönä, rv 36+1.
4. Nousin aamulla keittämään kahvia ja laittamaan aamumaitoa kolmoselle kuuden maissa aamulla, kun supistukset alkoivat. Rv 40+3 ja poika syntyi vielä saman aamun aikana.
5. Lapsivesi meni illalla kun olin parvekkeella katselemassa lapsia, jotka hiihtivät pellolla. Rv 37+ jotain.
6. Täyttelin tiskikonetta päivällisen jälkeen, kun supistukset alkoivat. Poika syntyi saman illan aikana. Rv 40+3.
7. Kävelin neuvolasta kotiin, kun alkoi supistaa. Soitin miehelle töihin ja mies heitti mut ruokatunnilla sairaalaan. Ennen miehen ruokatunnin loppumista meillä oli komia tyttö syntynyt. Rv 39+6.
8. Heräsin supistuksiin, ja tyttö syntyi saman yön aikana. Rv 37 tai 38, en just muista tarkkaan.
9. Viikkoja tais olla jotain 37 tai 38, kun aamulla emni lapsivesi. Soitin ambulanssin ja lanssi tuli. Ajettiin pikapikaa sairaalaan, jossa tyttö syntyi kun oltiin oltu sairaalassa noin minuutin verran. Synnytys kesti 59min. vesien menosta.
10. Synnytys käynnistettiin sairaalassa sovitusti, rv 39+4. Synnytyksen kesto 43min.
11. Synnytys käynnistettiin sovitusti, rv 38. Synnytyksen kesto 1h10min.
Entä jos synnytys käynnistää kovilla pakkasilla ja auto nöhjöttää kylmänä pihassa. Eihän sit ehdi alkaa lämmitellä
ja kyllä, olen lapseton ja mielessäni panikoin usein tällaisia asioita
ja toinen, miten uskaltaa enää loppuaikana käydä missään jos lorahtaa vaikka kaupankassalla tms?