Voi mikä harmistus kun tahtoisin koiran mutta mies ei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Inhottava tilanne, eikä tässä nyt auta muuta kuin harmistella. Tarkoitukseni ei ole edes ylipuhua miestä koiraan, koska koirankin kannalta todella huono asia jos mies ei alunperinkään koiraa olisi halunnut. Se näkyisi kyllä sitten arjessa.

Meillä on aikanaan ollut koira ja mies on erittäin eläinrakas (meillä kissa tällä hetkellä) ja pitää koirista kovasti mutta kokee että koira sitoo liikaa. (aivan kuin lapset eivät niin tekisi) ;)
Noh, tottahan sekin että lapset voi ottaa lähes mihin vain mukaan, koiraa ei.

ja onhan se niinkin että kun työpäiviimme matkoineen menee kuitenkin se 10h niin eipä sekään mitään huippuelämää koiralle olisi.

Joka tapauksessa halusin vain purkaa harmistustani.

Alkuperäinen kirjoittaja Eläinrakas;23245590:
Kerrankin fiksu ihminen :)

Yleensä palstamammat ottaa lemmikkejä kakaroittensa leluiksi :( Surullista :(

Satuitko lukemaan juuri martina aitolehdestä, kuinka hän ostaa chihuahuan victoria tyttärelleen, (onkohan tyttö 1v?) kun tyttö "niin kovin pitää pentukoirista" ..

No mä olen saanut aina helpommin koirille hoitoa kuin lapsille :D

:D
Meillä ei ole mitenkään hirmusen "koirarakas" lähipiiri joten on turha kuvitella saavansa hirvittävästi apua koirien kanssa. On toki muutama jotka varmasti hoitaisivat tarpeen tullen mutta kuitenkin..

Mitäs mieltä te muuten yleisesti olette siitä, että koirat ovat n. 10h päivässä yksin kotona?

meillä sama tilanne. Meillä on koira, labbis ja haluaisin toisen. Mies on erittäin järkevä ja sanoo ei, koska meille syntyy toukokuussa 3 lapsi ja kun vauva-ajasta ei koskaan tiedä. Meillä kyllä iso omakotitalo ja iso piha, mutta pitäähän koiralle toki olla aikaa ja muutenkin touhuta sen kanssa. Tämä taas on minun eräänlainen pakkomielle, mutta ymmärrän varsin hyvin miehen kannan. Me muutenkin matkustellaan paljon, joten koiralle on aika vaikea saada hoitopaikkaa.

Järkevä mies sulla. Ja koiran ei todellakaan pitäisi olla 10 h päivässä yksi kotona. Siinä vaiheessa mä alan kysellä, että miksi se koira on hankittu. Eihän sen kanssa ehdi olla yhtään, jos on vielä lapsiakin.

Uusimmat

Yhteistyössä