Kirppispino vol. miljoona. Mitä löysit viimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viimeisin löytöni eli tänään, löysin tällaiset hyväkuntoiset luistimet 4e http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=648503&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10052&categoryId=10465#

[QUOTE="Tiina";23255531]Name It:n uuden lyhythihaisen bodyn, 50cent, aluspaidaksi.[/QUOTE]

Kiva löytö. Bodyja ei oikein tahdo enää löytää tuolla hinnalla edes vähän kuluneempana versiona, saati sitten uutena :)

Mustan softshell takin itselleni 5€ ja Marimekon raitapaidan, laskennallinen hinta tuolle paidalle 1,35€
Sitten tytölle ostin pari hametta, tosin kotona huomasin että se Bamse hame olikin pieni (en oikein tiiä missä mun silmät oli silloin kun sen oon mukaani ottanut) ja sitten toisen hamee jossa pellavaa.

Hameista ei vielä kuvaa.

Viimeksi muokattu:
Mustan softshell takin itselleni 5€ ja Marimekon raitapaidan, laskennallinen hinta tuolle paidalle 1,35€
Sitten tytölle ostin pari hametta, tosin kotona huomasin että se Bamse hame olikin pieni (en oikein tiiä missä mun silmät oli silloin kun sen oon mukaani ottanut) ja sitten toisen hamee jossa pellavaa.

Tuonhintainen softshelli ois lähtenyt munkin mukaani :)

No annat sen Bamsemekon jollekulle tutulle tai myyt kirppiksellä, jso sulla on tapana vuokrata myyntipöytää :)

Muokkaus: Nyt kun näin kuvan takista niin tykkään vielä enempi :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";23255668]tuo ap:n shoppailu on jo älytöntä.. lähes joka pvä jotain.. jos ei ruokaa niin vaatetta[/QUOTE]

Et kuitenkaan ole yhtään huolissasi siitä, että onko oma käytöksesi ja minun seurailuni yhtään älytöntä?

Ihmiset tarvitsevat vaatteita ja ruokaa. Ilman niitä tulee kylmä ja nälkä. Mun mielestäni ruokakaupassa käyminen on ihan normaalia joten hassua että sinä näet sen jotenkin älyttömänä.

[QUOTE="Tiina";23255676]Näin on ja varsinkaan 92cm =).[/QUOTE]

Sulla kävi kyllä sikälikin sitten tuuri että löysit tuon ennen muita :) Mulla oli viikon ajan pöytä vuokralla ja kaikki koon 74-86 cm bodyt meni uusiin koteihin. Eli ne on melko kysyttyjä :)

No itseasiassa just kävin tänää pitkästä aikaa kirpparilla ja taas sai pettyä, tarjolla oli rikkinäisiä farkkuja, kulahtaneita paitoja, likasia lastenvaatteita yms.. :( Kyllä harmittaa kun ennen niin hyvä kirppis on muuttunu tollaseks jäteläjäks..

Chefin blogia itte luen melkein päivittäin ja on kiva seurata mitä kaikkea sitä voi edulliseti löytää =) Jos itte asuisin turussa (tai edes hiukka lähempänä) shoppailisin varmaan ittekin kirppiksillä monta kertaa viikossa :D

Tuonhintainen softshelli ois lähtenyt munkin mukaani :)

No annat sen Bamsemekon jollekulle tutulle tai myyt kirppiksellä, jso sulla on tapana vuokrata myyntipöytää :)

Muokkaus: Nyt kun näin kuvan takista niin tykkään vielä enempi :D

Mä oon ehkä vuoden päivät haaveillut itelleni tuosta softshelltakista, kerran jo netanttilasta moisen tilasin, mutta jäin ilman kun olivat loppunueet ( oli joku tosi edullinen tarjous) ja eilen tuossa kirppispöydässä yks vihreä takki joka veti mua, se oli pikkasen nafti. Mutta sitten katsoin rekkiä tarkemmin niin siinä oli tuo takki ja olin 7. taivaassa. Vaikka toi pinkki ei oo mun väri pätkääkään, mutta muuten ihastui tuohon =)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä