Eipä mulla juurikaan muuta lisättävää ole tuohon otsikkoon 
Omat löytöni eiliseltä reissulta:
Chef shoppaa osa 2
Omat löytöni eiliseltä reissulta:
Chef shoppaa osa 2
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Mustan softshell takin itselleni 5 ja Marimekon raitapaidan, laskennallinen hinta tuolle paidalle 1,35
Sitten tytölle ostin pari hametta, tosin kotona huomasin että se Bamse hame olikin pieni (en oikein tiiä missä mun silmät oli silloin kun sen oon mukaani ottanut) ja sitten toisen hamee jossa pellavaa.
Tytölle 122cm tähti jonathanin välikausihousut ehjät ja siistit 2. Pojalle me&i yrmeät sammakot t-paita todella siisti 1,60
Kiva löytö. Bodyja ei oikein tahdo enää löytää tuolla hinnalla edes vähän kuluneempana versiona, saati sitten uutena![]()
Nyt vois jo sanoa, että ilmasia![]()
Tuonhintainen softshelli ois lähtenyt munkin mukaani
No annat sen Bamsemekon jollekulle tutulle tai myyt kirppiksellä, jso sulla on tapana vuokrata myyntipöytää![]()
juu housut löysin pikku siilistä ja paidan länskäristä! Läskäristä löysin myös ison helinä keiju maton (133x190) tytön huoneseen 5:lla.
Niin ja joku kun kommentoi et ap:n ostokset on jo älyttömiä taitaapi kirjoittaja olla vaan kateellinen hyvistä löydöistä!!!!
ticketin uudenverosen välikausi takin ja housut 20e
No itseasiassa just kävin tänää pitkästä aikaa kirpparilla ja taas sai pettyä, tarjolla oli rikkinäisiä farkkuja, kulahtaneita paitoja, likasia lastenvaatteita yms..Kyllä harmittaa kun ennen niin hyvä kirppis on muuttunu tollaseks jäteläjäks..
Mä löysin pojalle siistit sukset. Sitten etsittiin uudet sopivan kokoiset sauvat ja monot. Ja kun poika innoissaan kokeili uusia vehkeitä, toinen side ei toiminut. Tosi kurjaa joltakin myydä rikkinäistä tavaraa ehjänä![]()
Tuonhintainen softshelli ois lähtenyt munkin mukaani
No annat sen Bamsemekon jollekulle tutulle tai myyt kirppiksellä, jso sulla on tapana vuokrata myyntipöytää
Muokkaus: Nyt kun näin kuvan takista niin tykkään vielä enempi![]()