Vauva - mun projekti? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Näin mies ilmotti mulle tänään kun sanoin jättäväni vauvan kotiin hänen kanssaan siksi aikaa että käyn kaupassa :( Ei se tietenkään niin ole, vaikka itse vauvaa ehkä enemmän halusin.. Onko muilla ollut tilannetta että mies ei ole osallistunut vauvan hoitoon vaan kaikki on pitäny hoitaa itse, vaikka parisuhteessa onkin?

Tietty jokainen nainen ajattelee, että kyllä se mies kasvaa isyyteen ja rakastuu lapseen, kunhan pienokainen saapuu maailmaan. Mun mielestä kannattaa yrittää keskustella asiasta rakentavasti. Itsekin loukkaantuisin tollaisesta kommentista... :(

olisin onnellinen, jos mies vielä vaivautuu noin selväsanaisesti ilmaisemaan kiukkunsa aiheen. Niin kauan on mulla helppoa yrittää neuvotella ongelmiin ratkaisua.

Kyllä oikeesti on miehiä, jotka ei vaan ole vielä niin aikuisia, että niitä ei vois painostaa vauvapuuhiin ilman jälkikiukkua. Ihan kuin on niitäkin miehiä, jotka tekevät saman epävarmalle naiselle estääkseen tätä lähtemästä.

Miehen on nyt otettava vastuuta vähitellen, koska lapsellisuus nyt vaan tulee kalliiksi ja joku vastuu ylipuhutullakin on. Mutta en ikinä jättäisi lasta vihamielisen aikuisen hoitoon, joten ensin on nöyrryttävä hyväksymään miehen tunteet ja pyydettävä hattu kourassa anteeksi, ja oltava valmis hyvittämään pitkään.

Yhteistyössä