Viha venäläisiä vastaan palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heikompien puollustaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Omaa syytäkin?;23293236:
Jos kaikki tapaamasi thai- ja venäläisnaiset ovat huoria niin kannattaisiko lopettaa parveilu 04.30 aikoihin siellä Eerikinkadulla/Aleksis Kiven kadulla? ;)
Itse olen tavannut molempia pelkästään ihan rehellisissä töissä.

En sanonut, että pelkästään huoria, tosin heitäkin näkee, ja kuule ihan päiväsaikaan. Venäläiseen kulttuuriin kuuluu ja siinä esiintyy varsin vahvana rahan merkitys ja se, että rahaa pitää ja saa tehdä keinolla millä hyvänsä. Siellä ei ole läheskään yhtä noloa tai säälittävää myydä itseään rahan tähden kuin mitä suomessa.

Mitä tulee noihin thainaisiin, niin heihin törmään työmatkalla, kun kävelen kallion läpi toimistolle Sörnäisiin. On kuule melko surkea näky, kun joka toisen "hierontapaikan" oven välissä värjöttelee joku ressukka vähissä vaatteissa hermosavuja vetämässä.

Baltian matkoilla olen pannut merkille, että vähän jokainen nainen näyttää excort-tytöltä, mutta kysehän vaan on siitä että heidän kulttuuriin kuuluu pukeutua näyttävästi ja heillä pääsääntöisesti riittää näytettävää.
Eli nämä ovat juuri niitä asioita mistä kannattaisi ottaa oppia meidänkin, sen sijaan, että alamme heitä huoritella. Thaihierontalaitoksissa muuten annetaan ihan oikeaakin hierontaa, on rasismia yleistä kaikki heidät seksityöntekijöiksi. Eihän kaikki somalimiehetkään ole hiv-positiivisia joukkoraiskajia?

Baltian matkoilla olen pannut merkille, että vähän jokainen nainen näyttää excort-tytöltä, mutta kysehän vaan on siitä että heidän kulttuuriin kuuluu pukeutua näyttävästi ja heillä pääsääntöisesti riittää näytettävää.
Eli nämä ovat juuri niitä asioita mistä kannattaisi ottaa oppia meidänkin, sen sijaan, että alamme heitä huoritella. Thaihierontalaitoksissa muuten annetaan ihan oikeaakin hierontaa, on rasismia yleistä kaikki heidät seksityöntekijöiksi. Eihän kaikki somalimiehetkään ole hiv-positiivisia joukkoraiskajia?

Minkä ihmeen takia suomalistenkin naisten pitäisi pukeutua kuin huorat??? Mikä siinä on niin hienoa? Päinvastoin suomalaiset naiset voivat olla ylpeitä ja iloisia siitä, että ulkonäkö ei ole heidän ainoa keinonsa päteä, vaan heillä on mahdollisuus pärjätä ja saada tunnustusta myös muilla elämänalueilla, eli heidän ei pakonomaisesti tarvitse hakea miesten huomiota joka ainoassa tilanteessa.

Mitä tulee noihin thaihierontapaikkojen ihan oikeaankin hierontaan, niin voi toki olla, että jossain niistä saa ihan oikeaakin hierontaa. Jostain syystä ne työntekijät nyt ainakin näyttävät viettävän päivänsä alusvaatteissaan, joten epäilen kyllä suuresti, että ei niissä useimmissa nyt ihan pelkästään niskoja hierota.

Mä aina oon ihmetelly tota näyttävää pukeutumista ym., jota esim. virolaisnaisiin liitetään ja yleistetään. Se otanta taitaa olla pääosin Tallinnasta. Mä kun aina hurautan Tallinnasta etelää kohti, niin se jää multa näkemättä. Ja niissä pikkukaupungeissa ja kylissä siellä sisä-Virossa on ihan samoja verkkapöksymammoja kuin täälläkin, ei korkkareista tietoakaan:D.
Samahan se on Suomessakin, Helsingissä tapaa upeasti pukeutuneita naisia korkokengissään ym,
mut jossain Pertunmaan kirkonkylällä kai hiukka vähemmän.

Joo, täytyy myöntää etten puhunut nyt Baltian maalaiskylistä, vaan oma otanta lähinnä Riikasta ja muista pääkaupungeista. Latviassa kyllä upeammat naiset kuin Virossa.

[QUOTE="hmm";23293263]En sanonut, että pelkästään huoria, tosin heitäkin näkee, ja kuule ihan päiväsaikaan. Venäläiseen kulttuuriin kuuluu ja siinä esiintyy varsin vahvana rahan merkitys ja se, että rahaa pitää ja saa tehdä keinolla millä hyvänsä. Siellä ei ole läheskään yhtä noloa tai säälittävää myydä itseään rahan tähden kuin mitä suomessa.

Mitä tulee noihin thainaisiin, niin heihin törmään työmatkalla, kun kävelen kallion läpi toimistolle Sörnäisiin. On kuule melko surkea näky, kun joka toisen "hierontapaikan" oven välissä värjöttelee joku ressukka vähissä vaatteissa hermosavuja vetämässä.[/QUOTE]

Thainaisten mielestä sitten suomalainen mies on rassukka, vaimoaan pettävä maksullisissa käyvä luuseri? Ja thaimaalaisten, venäläisten ja virolaisten mielestä kaikki länkkärimiehet, jotka matkailevat heidän maassaan, ovat pedofiilejä?

[QUOTE="vieras";23293370]Thainaisten mielestä sitten suomalainen mies on rassukka, vaimoaan pettävä maksullisissa käyvä luuseri? Ja thaimaalaisten, venäläisten ja virolaisten mielestä kaikki länkkärimiehet, jotka matkailevat heidän maassaan, ovat pedofiilejä?[/QUOTE]
Mistäs minä voisin tietää, mitä muut kansallisuudet kenestäkin ajattelevat. Sen tosin tiedän, että virolaiset pitävät suomalaisia kyllä melkoisina moukkina, ihan vain suomalaisturistien käyttäytymisen vuoksi....

[QUOTE="hmm";23293392]Mistäs minä voisin tietää, mitä muut kansallisuudet kenestäkin ajattelevat. Sen tosin tiedän, että virolaiset pitävät suomalaisia kyllä melkoisina moukkina, ihan vain suomalaisturistien käyttäytymisen vuoksi....[/QUOTE]

Tämä on ihan totta:D

Yhteistyössä