HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa aamua !
Se alkaa työviikkokin olla kohta puolivälissä . jee .
Eikä viikonloppu suunnitelmia ! Vapaata !

Lupaa kivoja ulkoiluilmojakin :D !

Kyllä osaa kahvi olla taas hyvää aamusta ! :p

Huomenta! :)
Miten ihana aamu, mun laihis etenee hyvään tahtiin. Tänään -600g eilisestä!! Uskomatonta :D Huomenna ollaan toivottavasti jo uusissa kilolukemissa ja kesällä mitä ilmeisemmin ihan uudessa kropassa. Ja tässä painon pudotessa mielialakin on kohentunut ja mä oikeasti tunnen hehkuvani. Ja sen taas on huomanneet jostain syystä miehet, joten mulla pyörii ihailijaa niin että hitaampia heikottaa :D Ehkä mun sinkkuuden loppu vihdoin häämöttää, tai ehkä mä sittenkin nautin vielä vähän aikaa tästä ihailun kohteena olemisesta ;)

Siis ihanaa huomenta kaikille :D :D

Huomenta! :)
Miten ihana aamu, mun laihis etenee hyvään tahtiin. Tänään -600g eilisestä!! Uskomatonta :D Huomenna ollaan toivottavasti jo uusissa kilolukemissa ja kesällä mitä ilmeisemmin ihan uudessa kropassa. Ja tässä painon pudotessa mielialakin on kohentunut ja mä oikeasti tunnen hehkuvani. Ja sen taas on huomanneet jostain syystä miehet, joten mulla pyörii ihailijaa niin että hitaampia heikottaa :D Ehkä mun sinkkuuden loppu vihdoin häämöttää, tai ehkä mä sittenkin nautin vielä vähän aikaa tästä ihailun kohteena olemisesta ;)

Siis ihanaa huomenta kaikille :D :D

VAu , hienoa !!! Mites oot saanut tuloksia aikaan ?

Huomenta!
Meillä on joku sadekausi, joka päivä tiputtaa jonkun verran. Toisaalta joka päivä myös paistaa, eikä ole kovin kylmä. Ehkäpä kohta on luonto vihreämpi, kun saavat kasvit vettä :)

Yhteistyössä