K
kysynpähän vain
Vieras
Olen sh, mutta olen miettinyt, jos alkaisin henkilökohtaiseksi avustajaksi. Kuulostaako aivan hullulle? Millaista palkkaa tässä työssä voi saada? Tuleeko sillä työllä yleensä toimeen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No minkä ihmeen takia haluat henk.koht. avustajaksi sairaanhoitajan koulutuksella?
No ei luulis sairaanhoitajan koulutuksella olevan kovin vaikeeta päivätyötä löytää? JA vuoroissa ne avustajatkin töitä tekee.
No kyllä sillä itse asiassa on todella vaikea löytää päivätyötä. Niistä harvoista päiväpaikoista onkin sitten sellainen kilpailu, että huh huh. Mitä mä katsoin, niin mol:ssa on kyllä enimmäkseen päiväpaikkoja noille avustajille...
No ei kyllä palkka päätä huimaa :/. En tiedä, mitä tässä keksisi, kun oon niin loppu tuohon vuorotyöhön ja kiireeseen![]()
No hae niitä päiväpaikkoja.![]()
No kyllä sillä itse asiassa on todella vaikea löytää päivätyötä. Niistä harvoista päiväpaikoista onkin sitten sellainen kilpailu, että huh huh. Mitä mä katsoin, niin mol:ssa on kyllä enimmäkseen päiväpaikkoja noille avustajille...
No ei kyllä palkka päätä huimaa :/. En tiedä, mitä tässä keksisi, kun oon niin loppu tuohon vuorotyöhön ja kiireeseen![]()
No olet fiksu jos vaihdat välillä rauhaisampaan tahtiin.
Olet siinä päivätöissä ja mietit siinä samalla uutta siirtoa.
Ei se ehkä verotuks. syistä niin kauheasti putoaisikaan, se netto.
Jos pääset kontaktiin työnantajien kanssa, voisit tehdä 1-2 viikonloppukeikkaa lisäksi, vaikkapa toisen henkilön avustajana.
Luulisi, että sielläkin sijaistarvetta on...Alussa enemmän työtä, ettei tulojen pudotus ole nii äkkinäinen, myöhemmin vähennät jos pysty.
Itse downshiftannut nyt tod. kauan, ja on palava into päästä taas peleihin mukaan.
Tuo mielenterveys on tod. viisasta pelastaa ajoissa...suosittelen :heart:
Kannattas varmaan sh:n papereilla pyrkiä esim. vammaisten ihmisten päivätoiminta yksiköihin tms. mieluummin. Henk.koht.avustajan paikat on yleensä vajailla viikkotunneilla.
itse me purttamme ohjaamme... uusia tuulia, ja kärsimään ei kannata jäädä, vuorotyö vie mehut niin helposti se on todettu...eikun jahkailu toiminnaksi, siitä se lähtee,
o n n e a aaaaaaaaaaappppeeeeeeee koitoksee n :flower: