Onko naurerrattava syy erota kun saa liian vähän seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian vähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liian vähän

Vieras
Eli olemme olleet naimisissa 5v ja seksiä on noin 3krt/kk mies ei halua enempää. Tästä on juteltu usein ja paljon mutta selittää aina olevansa väsynyt, stressaantunut yms. Tajuan että meillä nyt tämä kevät kiireinen mutta kun kesällä helpottaa niin luultavasti keksii taas jonkin syyn ettei tarvitse useammin seksiä harrastaa. Muuten hyvä mies,loistava isä.

[QUOTE="Minä";23353908]Kannattaa kurkata myös sinne peiliin MIKSI se mies ei seksiä halua...[/QUOTE]

Olen kyllä miettinyt tätä asiaa ulkoisesti en ainakaan ole muuttunut siitä kun tavattiin aikoinaan.

Ostatko kauniita asuja, jotka puet päällesi ja viettelet miehesi. Anna hänen tuntea, että oikeasti haluat häntä. Ruinaamisella ei saa kuin riidan aikaiseksi. Viettele hänet! Osta jotain kiihottavia leluja ja lähettele hänelle tuhmia viestejä. Voin sanoa, että meillä toimii! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän;23353945:
Tietenkin voisi olla mutta kun ei mies halua sitäkään.

Jos mies ei uskalla antaa läheisyyttä/hellyyttä, kun "pelkää" sen johtavan seksiin (ja siihen aneluun ja kinumiseen, josta molemmat sitten pahoittavat mielensä).

[QUOTE="bee";23353966]Ostatko kauniita asuja, jotka puet päällesi ja viettelet miehesi. Anna hänen tuntea, että oikeasti haluat häntä. Ruinaamisella ei saa kuin riidan aikaiseksi. Viettele hänet! Osta jotain kiihottavia leluja ja lähettele hänelle tuhmia viestejä. Voin sanoa, että meillä toimii! ;)[/QUOTE]

olen kyllä kokeillut tuotakin, alkuaikoina tehosi mutta ei enää 3 vuoteen ole mitään tehoa ollut. Jos en ruinaisi niin luultavasti saisin olla ilman seksiä viikko ellei kuukausikaupalla.

[QUOTE="Minä";23353908]Kannattaa kurkata myös sinne peiliin MIKSI se mies ei seksiä halua...[/QUOTE]

No jos nyt kuitenkin kysyisi siltä mieheltä miksi ei halua seksiä???

Peiliin katsominen ei aina auta... eikä kannata alkaa ajatustenlukijaksi.... harvoin onnistuu.

[QUOTE="Pomm";23353993]No jos nyt kuitenkin kysyisi siltä mieheltä miksi ei halua seksiä???

Peiliin katsominen ei aina auta... eikä kannata alkaa ajatustenlukijaksi.... harvoin onnistuu.[/QUOTE]

Olen kysynyt, sanoo että on liikaa stressiä on liian väsynyt yms.

No minusta se on naurettava syy jos rakastat kuitenkin miestäsi ja suhteessa on muuten kaikki hyvin. Mutta jos seksin hiipumisen myötä on rakkaus ja muunkinlainen läheisyys hiipunut niin kyllä se on ihan "hyvä" eron syy.

[QUOTE="vieras";23354005]Jospas sillä ei enää seiso entiseen malliin ja vain harvoin pystyy? Erektio-ongelmia,joista sinulla ei tietoakaan?[/QUOTE]

No ei sillä silloin kun haluaa seksiä niin näytä erektio-ongelmia olevan.