H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nuo kutsut ovat hävyttömiä ystävyyden, kaveruuden ja tuttavuuden hyväksikäyttötilaisuuksia, ja niistä voi kieltäytyä koska tahansa.
Minä miettisin 2 x viitsinkö olla sellaisen ihmisen kaveri, joka tavoittelee taloudellista hyötyä kauttani ja 'pakottaa' kaveruuden vuoksi johonkin kuvottavaan kippolässytykseen jonkun akkalauman kanssa.
Niinpä, tollasia kutsuja tyrkyttävät kaverit olis ex-kavereita.
Tota, myös mun mielestä sun tuossa viestissä mainitsemat asiat olisi kivoja mutta ilman roinan tyrkyttämistä, KIITOSMä näen kavereitani siksi koska haluan olla heidän seurassaan, en siksi että haluan ottaa heidän rahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23356345:Mä kieltäytyisin kaikista noista suoraan. En ikimaailmassa haluaisi osallistua mihinkään kippomyyjäisiin, koska kippoja poimii lähimmästä tavaratalosta muutamalla eurolla / kappale.
Ainoastaan alusvaate- tai dildomyyjäisiä voisin harkita, ja niitäkin vain siinä tapauksessa, jos kutsujen emäntä tarjoaisi kutsujen yhteydessä viinaksia ja lisäksi tuotteita voisi paikan päällä sovittaa.
Mouse in house?
En oo ikinä kuullutkaaan - mitä ne myy?