Kutsuja pukkaa me & i kutsuille, tupperwareen, mouse in house jne jne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole epäkohteliasta kieltäytyä kutsuista, mutta ei myöskään ole yhtän epäkohteliaampaa mennä paikalle ja olla tilaamatta mitään. Ota kahvittelun kannalta :)

en todellakaan mene tommosille pakko-ostatuskekkereille. parasta oli kun yksi tuttu oli naamioinut kutsut lapsensa synttäreiksi! :O sinne menivät ihmiset lahjat kainalossa ja joutuivatkin sitten osallistumaan vasten tahtoaan lumppuesittelyyn.

Saa kieltäytyä, mutta ei sieltä pakko ostaa ole vaikka meneekin! Tiedän itsekin kutsuja kiertäneenä, että tuleehan siellä helposti sellanen olo, mutta se on sitten ihan omaa tyhmyyttä, jos ostaa pelkästään "emännän mieleiksi", vaikka ei tarvitse mitään. Mutta jos haluat välttyä kiusaukselta, niin ilmoitat, että et tule. Se se vasta epäkohteliasta on, jos et edes ilmoita, vaan jäät vaan pois ja sitten siellä ihmetellään ja odotellaan turhaan...

Nuo kutsut ovat hävyttömiä ystävyyden, kaveruuden ja tuttavuuden hyväksikäyttötilaisuuksia, ja niistä voi kieltäytyä koska tahansa.
Minä miettisin 2 x viitsinkö olla sellaisen ihmisen kaveri, joka tavoittelee taloudellista hyötyä kauttani ja 'pakottaa' kaveruuden vuoksi johonkin kuvottavaan kippolässytykseen jonkun akkalauman kanssa.

Just perjantaina olin me&i kutsuilla eikä siellä läheskään kaikki ostaneet mitään. Ja sanoivat ihan suoraan, etteivät raaski ostaa tai ettei ole rahaa. Itsekään en ostanut kuin yhden t-paidan ja 2 kertaa salaisen. Ja jos et halua mennä, niin älä mene. Mun mielestä oli mukava nähdä tää uus mallisto, kun en oo pitkiin aikoihin ollut kutsuilla. Ja täytyy sanoa, ettei mikään kolahtanut täysillä.

Nuo kutsut ovat hävyttömiä ystävyyden, kaveruuden ja tuttavuuden hyväksikäyttötilaisuuksia, ja niistä voi kieltäytyä koska tahansa.
Minä miettisin 2 x viitsinkö olla sellaisen ihmisen kaveri, joka tavoittelee taloudellista hyötyä kauttani ja 'pakottaa' kaveruuden vuoksi johonkin kuvottavaan kippolässytykseen jonkun akkalauman kanssa.

Niinpä, tollasia kutsuja tyrkyttävät kaverit olis ex-kavereita.

[QUOTE="voi";23356308]ja musta on ihana, kun joku näkee vaivaa, kakuttaa ja kahvittaa. Ja kiva tavata monta ystävää samalla kertaa.[/QUOTE]

Tota, myös mun mielestä sun tuossa viestissä mainitsemat asiat olisi kivoja mutta ilman roinan tyrkyttämistä, KIITOS :D Mä näen kavereitani siksi koska haluan olla heidän seurassaan, en siksi että haluan ottaa heidän rahansa.

Mä kieltäytyisin kaikista noista suoraan. En ikimaailmassa haluaisi osallistua mihinkään kippomyyjäisiin, koska kippoja poimii lähimmästä tavaratalosta muutamalla eurolla / kappale.

Ainoastaan alusvaate- tai dildomyyjäisiä voisin harkita, ja niitäkin vain siinä tapauksessa, jos kutsujen emäntä tarjoaisi kutsujen yhteydessä viinaksia ja lisäksi tuotteita voisi paikan päällä sovittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23356345:
Mä kieltäytyisin kaikista noista suoraan. En ikimaailmassa haluaisi osallistua mihinkään kippomyyjäisiin, koska kippoja poimii lähimmästä tavaratalosta muutamalla eurolla / kappale.

Ainoastaan alusvaate- tai dildomyyjäisiä voisin harkita, ja niitäkin vain siinä tapauksessa, jos kutsujen emäntä tarjoaisi kutsujen yhteydessä viinaksia ja lisäksi tuotteita voisi paikan päällä sovittaa.

Niissä dildomyyjäisissä missä olen ollut, ei tuotteita voinut "sovittaa";), viinaksia kyllä tarjottiin. Kivaa oli!

Uusimmat

Yhteistyössä