Persut ovat uusimman gallupin mukaan toiseksi suurin puolue.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lepsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tajua näitä kiihkoilijoita, jotka eivät ymmärrä tekevänsä pahinta hallaa idolisoimalleen puolueelle kiihkoilemalla ja luomalla ympäristöönsä kuvan sangen omituisista persuista.

Politiikka on politiikkaa, ei se muuksi muutu, oli mikä tahansa puolue vallassa.

Perujen piti olla se uusi Messia, puhdas, jalo ja hieno, mutta kissan viikset ihan samaa soopaa ne tarjoaa. Persuthan on oikeen kunnostautuneet viime aikoina mokailussa. milloin leikataan valtion budjettia olemattomilla, milloin unohdetaan esitellä asiansa eduskunnassa ja käännetään takkia oikeen urakalla. Ensin vaaditaan puoluetukia alemmaksi, mutta suu menee kiinni kun ne on tulossa omaan taskuun. En minä väitä, etteikö muutkin tee juuri näin, mutta pointti onkin se, että persut tekevät ihan sitä samaa kuin muutkin. Ei ne ole ratkaisu mihinkään, kovaa meteliä vaan.

Ja pitääkö aina noissa palopuheissa käyttää niin hemmetin hölmöä kieltä kuten elitistit, kansanvalta, rikkaat vs. köyhät, duunarit, kansa jne. Sinne elitistiseen hallintoonhan ne Persut nyt kovasti mielivät.

[QUOTE="Lilii lisänimetön";23379186]Sinä se olet aina niin ihana. :D

Mut hei hyvä, kolme mukana koomakänni-iltamissa. =)
* Lunatic
* Lilii
* Huom[/QUOTE]

Minä joudun ehkä osallistumaan etänä kun olen 17.4. reissussa. Voi olla että en koskaan enää palaa :)

:attn:Muistakaapa kaikki olla tänään ruutujen ääressä:

Vaalit 2011: VaalistarttiTV1 To 17.03.2011 klo: 21.05

Vaalikamppailun kirikierros käynnistyy. Eduskuntapuolueiden puheenjohtajat ottavat mittaa toisistaan suorassa lähetyksessä Hämeenlinnan Verkatehtaalta. Juontajina Jan Andersson ja Kirsi Skön.

Tottakai. Heti kun saan ehdokaan päätettyä. Jokainen ääni PerSuja vastaan on arvokas!

Toi on just se mitä noi "Lerpat" sun muut kiihkoilijat ei tajua, että ne aiheuttaa suunnatonta vastustusta omalle puolueelleen, jolloin ihmiset äänestää siltä pohjalta.

Kokoomus saa paljon ääniä persufanien vauhkoamiseen kyllästyttyään. Mulla ei sinällään mitään Persuja vastaan ole, mutta äänestän persujen edellä olevaa tai niiden jälkeen olevaa puoluetta ihan sen takia, että mua ärsyttää toi persujen vouhkaaminen.

Enkä ole ainoa.

[QUOTE="vieras";23379338]Elintasopakolaiseksi. Viet niiden työt ja miehet ja naiset ja elät vain sossutukien varassa ja raiskaat kaiken mikä liikkuu ja maalaat postmodernistisia töitä valtion elättinä.[/QUOTE]

Se on hyvin mahdollista että näin käy.

Yhteistyössä