Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jo kolme ilmoittautunutta!
Mutta voidaan me skoolata sillekin että "pahin ei tapahtunut".
Ja neljän vuoden kuluttua kilistelet taas jollekin uudelle puolueelle ja haukut persut maan rakoon. Niinhän siinä taas käy. lepsa menee sinne minne galluptuulet kuljettaa.
Soini on seuraava pääministeri ja Halla-aho mamuministeri. Heippa.:wave:
Kännit on vedettävä, kävi miten kävi. Tietysti sivistyneesti, emmehän sentään ole ihmisperseitä.
Siitä sitten vain. Mä voin samaan aikaan kilistellä lasia sivistyneesti kun te makaatte koomassa omissa oksennuksissanne.
Onneksi sinä kuulut "sivistyneistöön".:xmas:
Ja mengele vaihtaa sun lääkityksen kohdilleen.
Häh?
Lepsa mainosti viime vaaleissa kokoomusta, kun oli kokoomushype valloillaan. Nyt haukkuu samaa sakkia ja on yhtäkkiä persu. Mitähän seuraavaksi... sitä voimme vaan arvailla.
Minä joudun ehkä osallistumaan etänä kun olen 17.4. reissussa. Voi olla että en koskaan enää palaa![]()
Ulkomaille töihin? Vai jäätkö vain pahan vaalituloksen jälkeen pakolaiseksi jonnekin? =)
Lomareissulle. Mutta jos PerSut voittavat vaalit saatan jäädä pakolaiseksi tai poimia vaikka appelsiineja elääkseni.
Muista äänestää ennakkoon!![]()
Lomareissulle. Mutta jos PerSut voittavat vaalit saatan jäädä pakolaiseksi tai poimia vaikka appelsiineja elääkseni.
Tottakai. Heti kun saan ehdokaan päätettyä. Jokainen ääni PerSuja vastaan on arvokas!