Sanoinko pahasti? Mulle suututtiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23409795]Jep, ja sinä menisit myös reissuun sisaruksesi häiden sijaan ja odottaisit että asiasta ei sen koommin mainita...ei mainita :)))))[/QUOTE]

Minusta on aika eri asia, että jutellaanko asiasta, vai jääkö se sellaiseksi asiaksi että siitä piikitellään esimerkiksi just vuoden päästä. Ap ei esimerkiksi kertonut, että keskustelivatko he ollenkaan tapahtumasta miehen siskon kanssa vai eivät.

[QUOTE="vieras";23409764]Olisinkans sanonut samalla lailla, mulla on kans sana hallussa ja ei takuulla olisi jäänyt kommentoimatta. Tosin olisin varmasti siinä vaiheessa sanonut jo ennen päivämäärän tiedustelua että voi että mulla on reissu just sillon.[/QUOTE]

On minullakin sana hallussa mutta joskus on korrektimpaa pitää suunsa kiinni, varsinkin kun kyseessä on sukulainen jonka kanssa todennäköisesti joutuu useammin tekemisiin kuin jonkun tutun.
Ja aloittajalle, kyllä, sanoit pahasti. Kostomentaliteetilla ei pitkälle pötkitä.

Mun mielestä toi oli oikeastaan aika hauska veto, etenkin kun itse et ole ollut mitenkään suuttunut siitä että tekivät oharit ja läksivät reissuun.
Miehen takia tietenkin paha että pahoitti siskonsa takia mielensä. Musta toi oli hauska että miehesi oli meinannut sanoa samaa mutta ehditkin ensin.

En oikeesti oo ees tajunnu miten rankasti joku voi ottaa esim. meidän suvussa heitettyä läppää. Käyttäydytään kylläkin ihan korrektisti muiden kanssa, mutta voisin ihan hyvin kuvitella sanovani jotain tuollaista omalle veljelleni, jos olisi jättänyt häihin tulematta noinkin naurettavan syyn takia (ei sillä, että veljeni olisi muutenkaan uskaltanut häitäni jättää välistä... :whistle: )

Muhun läppä siis uppos, enkä olis itsekään ottanut pahalla, pienenä näpäytyksenä tosin ja olis saattanut alkaa vähän oma aiempi käytös hävettämään. Ja kun selvää kerta kuitenkin on, että olette niihin häihin menossa, niin luulis tulevan morsiusparinkin ottavan asian ihan läpällä. Eikä tuohon heittoon mun mielestä välttämättä mikään katkeruus liity. Toki täytyy osata pitää suunsa kiinni, jos tietää vastapuolen olevan täysi tosikko.

Täytyy sanoa, että aika ikäviä ihmisiä olette, jos oikeasti olette sitä mieltä, ettei ap sanonut ollenkaan pahasti vaan suorastaan nerokas heitto ja hiphiphuraa :O Kuitenkin, jos itsellenne joku noin sanoisi, olisi täällä vihaketju sillä siunatulla sekunnilla valmiina. Ei katkeranakaan aina tarvitse sanoa kaikkea mitä ajattelee ja mielestäni osoittaa kyllä melkoista tahdittomuutta, että onnittelun sijaan töksäyttää tuollaisen kommentin. Omaa lapsellisuuttaan ei aina tarvisi näyttää, ei kosto ole mikään ratkaisu.

No voi jeesus.Mikä "kosto" se on jos tollasta sanoo..?
Kosto olisi ennemminkin se että ei menisi ko. häihin ollenkaan vaan lähtisi johonkin reissuun.

[QUOTE="vieras";23409494] Olethan sinäkin ottanut raskaasti sen että he eivät olleet teidän häissä..[/QUOTE]

Niimpä juuri ;)
Olisikohan aloittajankin aika haudata katkeruutensa ja kasvaa aikuiseksi.
Mutta taitaa aloittajakin olla niitä jotka ei hyväksy muiden "esteitä/syitä" ettei päässyt juhliin.

Mä olisin tehnyt samoin. :D Sanonut JO ENNEN ku kertovat edes päivämäärää, että "Harmi, me ollaan just sillon reissussa." Ja lässynlässynlää näille, jotka tulee kohta kommentoimaan, että "olitpa lapsellinen" tai "aikuistu". Elämä on..

Näin mäkin olisin varmaan tehnyt. Ja tästäpä tulikin mieleeni, että kerran kun kysyin lapsenvahtia yhdeltä sukulaiselta, sanomatta edes tarkkaa päivämäärää, hän sanoi, että just silloin on kova kiire. Enpä ole sen jälkeen kysynyt.

Mutta isot aplodit ap:lle! Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

mun mielestä tuo on kaukana tyyli puhtaasta vittuilusta, joka on ihan hauskaa kun se kohilleen osuu ja oikeeseen osoitteeseen.Se kun vaatii vähän tilanteen lukutaitoa ja pilkettä silmäkulmaan mitä tässä tapauksessa ei mielestäni ollut.
ap:n laukoma kuulosti enemmänkin typerältä akkamaiselta nälväisyltä,jota on odottanut päästä vuoden verran aukomaan päätään ja pahoittamaan toisen mielen.todella mautonta.

[QUOTE="kia";23409724]On jos sen osaa tehdä oikein, tilanteet ja asiat huomioon ottaen.
Vittuilu on taitolaji.
Sitä osaamattomien ei kannata siihen ryhtyä.[/QUOTE]

Mun mielestä vittuilua ei voi sanoa taitolajiksi. Miten toisten ihmisten loukkaus voi olla taito. Mitä paremmin vittuilee sen taitavampi on...jes.

[QUOTE="hipp";23410237]ap:n laukoma kuulosti enemmänkin typerältä akkamaiselta nälväisyltä,jota on odottanut päästä vuoden verran aukomaan päätään ja pahoittamaan toisen mielen.todella mautonta.[/QUOTE]

Ja miehen siskohan saa loukata ap:n miestä ja aiheuttaa pahaa mieltä, mutta ap ei saa antaa samalla mitalla takaisin?
Käsittämätöntä. Mun mielestä.

Mikä he**etin oikeus on loukata toista, mutta ottaa itseensä jos toinen tekee ihan samalla tavalla?

Alkuperäinen kirjoittaja näin;23410238:
Mun mielestä vittuilua ei voi sanoa taitolajiksi. Miten toisten ihmisten loukkaus voi olla taito. Mitä paremmin vittuilee sen taitavampi on...jes.

kyllä se on taitolaji.esimerkiksi pieni kettuilu (lue vittuilu) on aina paikallaan kun tapaan veljiäni.Se on sellasta pientä härnäämistä ja huulen heittoa josta voi ola 100prosenttisen varma ettei kukaan suutu.

[QUOTE="hipp";23410264]kyllä se on taitolaji.esimerkiksi pieni kettuilu (lue vittuilu) on aina paikallaan kun tapaan veljiäni.Se on sellasta pientä härnäämistä ja huulen heittoa josta voi ola 100prosenttisen varma ettei kukaan suutu.[/QUOTE]
Tässä tapauksessahan ei ole kyse siitä, vaan kumpikin osapuoli on loukkaantunut. Mitä fiksua siinä silloin on?

Yhteistyössä