Nainen raiskattiin törkeästi Helsingissä: Kädet ja jalat sidottiin 12 tunniksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tälläistä Helsingissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23444673]Ootteko kuulleet sellasesta asiasta, että raiskaukset ILMOITETAAN POLIISILLE sitä todennäköisemmin, mitä suurempi on uhrin ja raiskaajan välinen sosiaalinen etäisyys. Eli poikaystävien ja tuttavien tekemät raiskaukset päätyvät harvemmin poliisin tietoon, kuin tuntemattoman tekijän.

Samoin tilanne ja siitä koituvat "mahdolliset syytökset" (olin kännissä, annoin suudella, jne.) vaikuttaa siihen ilmoitetaanko raiskaukset poliisille. Ja mistä ei tule ilmoitusta ei päädy tilastoihin.

Yksikin raiskaus on liikaa, aivan sama kuka sen tekee, mutta ei kaikkia Suomen raiskauksia mitenkää saa selitettyä pelkästään ulkomaalaisilla.[/QUOTE]

kuvitteletko sitten, että esim. somalinaiset edes tietävät, että aviomiehen raiskaus on rikos suomessa?
jos mielestäsi yksikin raiskaus on liikaa, miksi todennäköisiä raiskaajia pitää raahata tänne elintasopakolaisiksi?

[QUOTE="viekku";23445265]NÄIN SE MENEE! ja muut rikokset joilla voi mässäillä...[/QUOTE]

asioista ei siis voi keskustella ilman että joku idiootti alkaa vauhkoamaan mässäilyllä?

Jos Itä- ja Pohjois-Suomen maaseudulla rikostilastot synkkiä ja siellä vähän mamuja, miten selitätte sen?
Luulen että työttömyys yks syy, alkoholi ja muut päihteet...

[QUOTE="Vieras";23445303]Jos Itä- ja Pohjois-Suomen maaseudulla rikostilastot synkkiä ja siellä vähän mamuja, miten selitätte sen?
Luulen että työttömyys yks syy, alkoholi ja muut päihteet...[/QUOTE]

miksi hommata lisää rikollisia? kielitaidoton somalimies tuskin on työllistyvää lajia, eikä hänen silvottu vaimonsa kymmenen lapsen hoidosta töihin pääse.

Me suomineidot eletään aika pumpulissa. Vaikka suomimieskin raiskaa, meillä ei ole käsistystäkään siitä, miten paljon esim. Lähi-idän maissa naisia raiskataan. Muslimeille "vääräuskoisen" raiskaus ei välttämättä ole yhtään mitään. Se on täysin sallittua. Heistähän meidän pukeutuminenkin jo oikeuttaa tämän :( Sairasta, niin on!!!

[QUOTE="trolli";23445227]kuvitteletko sitten, että esim. somalinaiset edes tietävät, että aviomiehen raiskaus on rikos suomessa?
jos mielestäsi yksikin raiskaus on liikaa, miksi todennäköisiä raiskaajia pitää raahata tänne elintasopakolaisiksi?[/QUOTE]

Olen todella järkyttynyt, että somalinaisetkin ovat lähteneet raiskauksien tielle. Aiemmin elin siinä uskossa, että se oli vain kyseisen maan miesten toimintatapa.
Kyllä somalimiesten pitäisi ehdottomasti päästä eroon tuollaisista suhteesta raiskaajan kanssa.

[QUOTE="jooo";23445409]Me suomineidot eletään aika pumpulissa. Vaikka suomimieskin raiskaa, meillä ei ole käsistystäkään siitä, miten paljon esim. Lähi-idän maissa naisia raiskataan. Muslimeille "vääräuskoisen" raiskaus ei välttämättä ole yhtään mitään. Se on täysin sallittua. Heistähän meidän pukeutuminenkin jo oikeuttaa tämän :( Sairasta, niin on!!![/QUOTE]

Lähi-idässä naisen arvo on jotain kamelin ja aasin välillä.

Yhteistyössä