Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö sulla ollu blogi? Jos, niin annatko osoitteen, kattelin sitä joskus muistaakseni.... ?
mitä meikkejä käytät arkena ja kuinka bilettämään lähtiessä?![]()
sun lempiparfyymi?
vastaa??
Kun kerran kaikki muutkin niin kyl sit mäkin
Ja toivomuksena olis et jos vaikka sais ihan asiallisia kysymyksiä? :xmas:
lembibiisisi?
mitä mieltä oot jennifer lopezin ja pitbullin on the floor-biisistä¨?
Ajathan kesäksi itsesi kaljuksi
Kumpi parempi:
-siideri vai kalja
-suklaa vai salmiakki
-pinkki vai sininen
-koira vai kissa
Kääk, voi ei oot kaunis!Just niinkun täydellinen nainen, ei liian laiha, ei lihava, sopiva ja kasvoilta tositosi kaunis, oo ylpeä itestäs nainen :heart:
TUitui, koskas me aletaan hommiin??
Näin ihan samannäköisen naisen tänään lahdessa, kuin tuolla kuvassa kamera kädessä. Tukka oli samanlainen kanssaNo en mä mielestäni ole mitenkään hurjan kaunis, mut oon mä ihan nätti omastakin mielestäni
Juu on mullaWorld of Chaos
Yleensä mulla on ihan samat meikit niin arkena kuin juhlanakinMä tykkään meikkaamisesta ja pidän arkenakin vähän vahvemmasta meikistä.