Mistä pojalle rippiristi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etsivä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

etsivä...

Vieras
Tuntuu et on niin tyttömäisiä nuo ns.edulliset ristit. Varaa ei olis kamalan kallista ostaa, mutta hienon kuitenkin haluaisin ja pojalle kun tulee pitäisi olla vähän isompi kun nuo halvimmat 1cm x 2cm.

Poika haluaisi valkokultaisen, mutta saas nähdä löytääkö tällä budjetilla mitään... sikahintaisia nuo.

Mistä olette ristinne löytäneet ja minkä hintaisia?

ostin juuri rippiristin omalle kummilapselle maksoi ketjun kanssa 150e , itse risti oli noin 70e ketju siihen 80e en viittinyt kaikkein ohuinta ostaa kun ajattelin että pojalla se katkeaa heti. mikä sulla on budjetti

Juu, äitinikin juuri osti ristin ja ketjun 170€ hurjan kalliita nuo nykyään... Rahaa ei olisi yhtään, mutta onneksi juhlat vasta kesällä, jos sais säästettyä jostain nuo rahat... Eli palttiarallaa varmaan menee ainakin tuo 150€... ketjut tosi kalliita.

Miksi juuri risti? Siis ymmärrän, jos on uskonnollinen lapsi, mutta voihan jokin muu muistokin olla ok.

Jos hopea kelpaa, olen Jalokivigalleriassa nähnyt ihan kivoja riipuksia, ristejäkin.

Panttilainaamoista voi löytyä käytettyjä, ja tietenkin huutonetistä. Eikö hopeinen rodinoitu kävisi pojalle? Sais ainakin niin vahvan kun haluat, kun ovat edullisempia kuin kultaiset.

Poika sai viime syksynä tällaisen: http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/Riipukset/6200/2 . Hän piti siitä paljon, vaikka ennen rippijuhlia sanoi, ettei tykkää mistään koruista. Ja jos rippilapsesi värin takia haluaa valkokultaisen, niin osta hopeinen.

En käsitä miksi joku haluaa laittaa lapsen kaulaan kidutusvälineen. En ymmärrä myöskään pääkallokuvioisia lastenvaatteita. Minusta tullut vanhemmiten tiukkis heh.

Jos aattelee että risteillä kidutettiin hippejä kuoliaaksi ja pääkallomerkit oli ryöstävien ja raiskaavien rosvoporukoiden tunnuksia, niin juu kyllä mieluummin laitan pernahihamerkin.

Ehkä kun muutaman sukupolven päästä asiat unohtuvat, niin saamme H&M:stä hakaristibodyjä.

[QUOTE="parpapapa";23578605]Jos aattelee että risteillä kidutettiin hippejä kuoliaaksi ja pääkallomerkit oli ryöstävien ja raiskaavien rosvoporukoiden tunnuksia, niin juu kyllä mieluummin laitan pernahihamerkin.

Ehkä kun muutaman sukupolven päästä asiat unohtuvat, niin saamme H&M:stä hakaristibodyjä.[/QUOTE]

Hakaristi, swastika, on ollut aiemmin esim. Intiassa hyvän onnen symboli. Mutta niin on sekin saanut muita merkityksiä.

Jep, tämä on yleisesti tiedossa.

Kait se on että mikä henkilökohtaisesti mistäkin ensimmäisenä mieleen tulee. Minulle ristit, pääkallot ja hakaristit ovat vastenmielisiä. Vanhana Slayer-fanina tämä on kyllä vähän outoa heh.

Jep, tämä on yleisesti tiedossa.

Kait se on että mikä henkilökohtaisesti mistäkin ensimmäisenä mieleen tulee. Minulle ristit, pääkallot ja hakaristit ovat vastenmielisiä. Vanhana Slayer-fanina tämä on kyllä vähän outoa heh.

Pääkallo ei minussa herätä ikäviä tuntemuksia, mutta muuten olen samoilla linjoilla. Omituista, että rakkauden ja rauhan uskonto käyttää symbolinaan kidutusvälinettä... Mitä vikaa kalassa on?

Hei,
Rippijuhlasi on ehkä jo mennyt, mutta täältä löytyy myös valkokultaisia rippiristejä suht edullisesti (alk 47 eur)...

http://chanti.fi/T-Riipukset-Muodot___kuvat-Risti#T-Riipukset-Muodot___kuvat-Risti

Yhteistyössä