M
"minä vain"
Vieras
Uusi mies, kohta vuoden ollut. Vaikeaa on ollut miehen menemisiin liittyen. Paljon riitoja näin lyhyeen aikaan. Molemmilla lapsia. Yhteenmuutto kokonaan todella hankalaa lasten vuoksi, asuntojen takia.. Asunnot eri paikkakunnilla ja lasten elämät myös. Mies ei tiedä mitä tehdä, jäädäkkö omaan asuntoonsa vai muuttaako minun luokse. Mitään ei tee sen eteen, että asiat selkiintyisi. Puhuu vain. On ja asuu minun luona, mutta oma asuntokin on vielä. Ennenkuin se hävitetään, ei voida muuttaa kokonaan yhteen. Toisinaan puhuu, että ei halua myydä asuntoa, voisi ehkä asua lapsensa kanssa siellä. Sitten taas, että haluaa olla minun luona, ei lähde pois. Mutta asunto on siellä.
Kaikki on niin ärsyttävän paikallaan junnaamista. Haluaakohan se lopulta edes minua vai miettiikö vielä että jos en olekkaan se oikea? Puoli vuotta sitten kysyi, että mennäänkö naimisiin. Näytti sormuksia (kuvasta), haluaisinko sellaisen. Tottakai olin innoissani. Sitten yhtäkkiä perui sen jutun, sanoi että aika tulee vielä.. Se jätti aikamoiset haavat ja loukkaannuin. Sydämeen sattuu vieläkin kun ajattelen sitä asiaa
Kaikki on niin ärsyttävän paikallaan junnaamista. Haluaakohan se lopulta edes minua vai miettiikö vielä että jos en olekkaan se oikea? Puoli vuotta sitten kysyi, että mennäänkö naimisiin. Näytti sormuksia (kuvasta), haluaisinko sellaisen. Tottakai olin innoissani. Sitten yhtäkkiä perui sen jutun, sanoi että aika tulee vielä.. Se jätti aikamoiset haavat ja loukkaannuin. Sydämeen sattuu vieläkin kun ajattelen sitä asiaa