Mikä näistä kaunein nimi tulevalle lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä noi on kaikki kivoja paitsi Olivia ja Daniel.

Mites sitten Elina, Adalmiina, Liinu, Mimosa..?
Leo, Kasper, Gabriel..?

Elina on jotenkin niin tavallinen, lisäksi tunnen monta Elinaa joten ei käy. Muuten kyllä ihan kaunis nimi. Liinu on enemmänkin lempinimi mielestäni, sopisi esim. Eveliinalle lempinimeksi (eikä Eve), Mimosa ja Adalmiina ei muuten miellytä, ei myöskään noi ehdottamasi pojan nimet.

Saa ehdotella myös toisia nimiä, lapselle annetaan siis 3 etunimeä.

[QUOTE="Äippä";23500601]Rieputarallaa: Mikä muu? Ehdotuksia sai antaa :)[/QUOTE]

Mä en ylipäätään tykkää tuontyyppisistä nimistä.

Omia suosikkejani ovat mm. Aava, Taika, Maini, Menni, Vellamo, Vanamo ja Otso, Ahti, Ukko, Sisu, Viimo, Urho...

[QUOTE="heh";23500727]Tyttäreni ja poikani nimi on noissa nimissä :D[/QUOTE]

Mun listassa? Mitkö nimet jos saa udella? Tai mitä ehdottaisit tuosta mun listasta tai muuten?

[QUOTE="Äippä";23500740]Mun listassa? Mitkö nimet jos saa udella? Tai mitä ehdottaisit tuosta mun listasta tai muuten?[/QUOTE]

Alisa ja Oliver. Muita kivoja nimiä...hmm.. Lilia, Helmi, Elise, Adele, Eelis, Julius. Niitä on niin paljon, mutta nuo nyt pikaseltaan tuli mieleen :)

[QUOTE="Äippä";23500442]Tytölle:
Alina
Alisa
Olivia
Eveliina
tai joku muu samakaltainen...

Pojalle:
Daniel
Oliver
Lenni
tai joku muu?

Saa ehdottaa, nimi vielä ihan hakusessa :)[/QUOTE]
Pitäisi tietää myös sukunimi, ei muuten voi ehdottaa.
Jos sukunimi olisi esim. Möttönen niin esim. Daniel ei oikein soinnu :)

Lumia on mun mielestä tosi kaunis nimi, mutta jotenkin häiritsee että on semmoinen uusi keksitty muotinimi. Lumi puolestaan vaikea taivuttaa, joku tulee sen ihan varmasti taivuttamaan Lumelle...

Yhteistyössä