Nökötän tässä sohvalla, katson toisella silmällä vaalikeskustelua ja toisella palstailen.
Mies ja esikoinen lukee vielä, kuopus nukkuu.
Munki täytynee vaihtaa kanavaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nökötän tässä sohvalla, katson toisella silmällä vaalikeskustelua ja toisella palstailen.
Mies ja esikoinen lukee vielä, kuopus nukkuu.
Hip! Kannattaa tulla kiukuttelee palstalle. Vauva nukahti varmaan ensimmäistä kertaa itsekseen! Tähän asti kun on vaatinut puolen tunnin hyssyttelyt ja hytkytelyt, laulut ja taputtelut. Aikani kun sitä taas veivasin, jätin hetkeksi sen yksikseen ja kun menin kattomaan niin siellä pieni oli täydessä unessa. Nyt vasta siinä toivossa onkin parempi elää![]()
Eikä syö! Mies just soitti, että tuoko se mulle Hesestä jotain ja mä sanoin, että: "EI" :saint: :xmas:Miks kaikki syö jotain!Mäki haluan ja ihan just täytyy hakee kalkkunasalaattia
![]()
=)Hip! Kannattaa tulla kiukuttelee palstalle. Vauva nukahti varmaan ensimmäistä kertaa itsekseen! Tähän asti kun on vaatinut puolen tunnin hyssyttelyt ja hytkytelyt, laulut ja taputtelut. Aikani kun sitä taas veivasin, jätin hetkeksi sen yksikseen ja kun menin kattomaan niin siellä pieni oli täydessä unessa. Nyt vasta siinä toivossa onkin parempi elää![]()
Hip! Kannattaa tulla kiukuttelee palstalle. Vauva nukahti varmaan ensimmäistä kertaa itsekseen! Tähän asti kun on vaatinut puolen tunnin hyssyttelyt ja hytkytelyt, laulut ja taputtelut. Aikani kun sitä taas veivasin, jätin hetkeksi sen yksikseen ja kun menin kattomaan niin siellä pieni oli täydessä unessa. Nyt vasta siinä toivossa onkin parempi elää![]()
Rehellisesti sanottuna, mä en ui mä sukellanMä opin sukeltamaan ennen ku opin uimaan. Siks varmaan ku menin lapsena liian syvälle ja lipsahin renkaasta läpi. Mitäs siinä sit teet ku sukellat
Vahingossa sain laiturin tolpasta kii ja räpiköin ite ylös.
Aiheutin kyl aika halvauksen isäpuolelle joka naaras mua 5m päässä :ashamed:
Eikä syö! Mies just soitti, että tuoko se mulle Hesestä jotain ja mä sanoin, että: "EI" :saint: :xmas:Oi että mä tykkään ittestäni just nyt :heart:
Tulin töistä kotia tuossa tunti sitten, nyt surffailen netissä, pohdin mitä pupeltaisi iltapalaksi ja harkitsen vakavasti suihkussa käyntiä.![]()
*vauvakuume* Eih, miten mä voisin olla kans pienen kanssa imetyspuuhissaNo, kaipa tässä lähitulevaisuudessa mäki vielä..
*kade*
Että mä vihasin imetyksessä niitä iltamaratoneja...Nyt oon miettinyt että pitäsköhän tehdä vauva ihan vaan sen takia että vois istua illat vaan sohvalla ja katsoa telkkaa![]()
Mähöön sohvalla ja suunnittelen huomista siivousta![]()