Mitäs teette? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hip! Kannattaa tulla kiukuttelee palstalle. Vauva nukahti varmaan ensimmäistä kertaa itsekseen! Tähän asti kun on vaatinut puolen tunnin hyssyttelyt ja hytkytelyt, laulut ja taputtelut. Aikani kun sitä taas veivasin, jätin hetkeksi sen yksikseen ja kun menin kattomaan niin siellä pieni oli täydessä unessa. Nyt vasta siinä toivossa onkin parempi elää :)

Hip! Kannattaa tulla kiukuttelee palstalle. Vauva nukahti varmaan ensimmäistä kertaa itsekseen! Tähän asti kun on vaatinut puolen tunnin hyssyttelyt ja hytkytelyt, laulut ja taputtelut. Aikani kun sitä taas veivasin, jätin hetkeksi sen yksikseen ja kun menin kattomaan niin siellä pieni oli täydessä unessa. Nyt vasta siinä toivossa onkin parempi elää :)

Hyvä!! :) siitä se lähtee ;)

=)

Oiiiii!!! :heart: Ihanaa!

Katon vitoselta jotain palkkionmetsästäjäleffaa ja istun koneella... Syön, pitkästä aikaa hyvällä ruokahalulla tässä ukon tekemiä iltamässyleipiä..

Sain tänään vatsansuojalääkkeeni niin pääsen alottamaan hevoskuurin buranaa.. Meinas lääkäri että kyvytön selkäni saataisiin kuntoon sillä ja jumpalla. Toivottavasti on sitten oikeassa..

Rehellisesti sanottuna, mä en ui mä sukellan :D Mä opin sukeltamaan ennen ku opin uimaan. Siks varmaan ku menin lapsena liian syvälle ja lipsahin renkaasta läpi. Mitäs siinä sit teet ku sukellat :D Vahingossa sain laiturin tolpasta kii ja räpiköin ite ylös.

Aiheutin kyl aika halvauksen isäpuolelle joka naaras mua 5m päässä :ashamed:

Mulla on melkein just samanlainen tarina! :D

Minä olin kummisedän ja hänen morsiamensa kanssa louhoksella uimassa, taisin olla 4-5v.. Kävelin siinä rauhassa louhoksen reunaa vedessä, ja yhtäkkiä se reuna loppuki.. Pääsin ite takas kuivalle maalle, mutta kummisetä tais säikähtää, minä vaan onnellisena jatkoin sukeltelua kun sen kerta opin! :D

Eikä syö! Mies just soitti, että tuoko se mulle Hesestä jotain ja mä sanoin, että: "EI" :saint: :xmas: :cool: Oi että mä tykkään ittestäni just nyt :heart:

Mä menin tekemään vielä salaatti lirtun jälkeen kalkkunaviipaleita (leivänpäälisiä) ja juustoa, suolakurkkua ja pikkasen ketsuppia :) On ees sit karppiruokaa :D

Että mä vihasin imetyksessä niitä iltamaratoneja...Nyt oon miettinyt että pitäsköhän tehdä vauva ihan vaan sen takia että vois istua illat vaan sohvalla ja katsoa telkkaa :laugh:

mä taas rakastin niitä hiljasia aamuyön tunteja kun sai olla sen vauvan kanssa kaksin siinä ihan hissukseen ja katsoa ku se syö :heart: Ihanaa, ihanaa, ihanaa...

Yhteistyössä