P
"pöllö"
Vieras
Apua, osaako joku vielä näin myöhään vastata tähän?
Työpaikallani noudatetaan kvtes:iä. Olin (vain) perjantain palkallisella lomapäivällä, ja nyt su iltana olen tullut kipeäksi.
Riittäneekö oma ilmoitus silti huomenna töihin, vai pitääkö hakea lappu hoitajalta/lääkäriltä?
Sen tiedän, että esim. kesäloman jälkeen sairaslomaa ei voi pitää omalla ilmoituksella, päteekö tähän sama?
Työpaikallani noudatetaan kvtes:iä. Olin (vain) perjantain palkallisella lomapäivällä, ja nyt su iltana olen tullut kipeäksi.
Riittäneekö oma ilmoitus silti huomenna töihin, vai pitääkö hakea lappu hoitajalta/lääkäriltä?
Sen tiedän, että esim. kesäloman jälkeen sairaslomaa ei voi pitää omalla ilmoituksella, päteekö tähän sama?