A
"aape"
Vieras
Vesimittareista on joskus ollutkin puhetta, taidampa ottaankin seuraavassa yhtiökokouksessa puheeksi 
Kiitos muistutuksesta
Kiitos muistutuksesta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23584007:ompas herkkäuninen vauva, jos herää naapurin suihkussa käyntiin. meillä kotona on suihku makuuhuoneen vieressä ja se kyllä hyvin kuuluu makkariimme kun siellä joku on. tai kun saunassa käyjä menee ulos vilvoittelemaan, niin oven ääni kuuluu selvästi. koskaan lapsemme ei ole niihin ääniin reakoineet, eikä myöskään lapsenlapset yötä ollessaan.
Meillä meni yhdessä asunnossa vsiputket makuuhuoneen seinässä. Makkari oli vielä todella pieni joten kyllä sen lorottelun kuuli.
Alkuperäinen kirjoittaja häh;23583910:Ei isännöitsijä saa kertoa kuka valittaa, ei ainakaan meillä.
Jos se teitä häiritsee, on kyllä lopetettava se koska esim meidän järjestyssäännöissä sanotaan että naapureita häiritsevä toiminta kielletty hiljaisuuden aikana.
on mun mielestä, hiljaisuudenkin aikana. Ei sekään olisi reilua, että se sun naapuri joutuisi aina käymään 5min pikasuihkussa varovaisesti. Se menee suihkun jälkeen nukkumaan ja nukkuu päivän, jolloin muut ihmiset metelöi ja voin taata että sille se nukkuminen vasta hankalaa onkin kun te muut metelöitte! Sitten se lähtee taas töihin illalla, niin kerrotko että milloin hänellä sitten olisi lupa peseytyä??!
Aika monen taloyhtiön säännöissä lukee että suihkussa sää käydä pikaisesti pesulla esim. työvuoron jälkeen hiljaisuuden aikana, ei siellä tunnin lotraamista sallita...
kyllä muuten 5 minuutissa puhdistuu hyvin. joka päivä ei hoiuksiakaan tarvitse pestä, usein riitää huuhtelu hiuksille.
Mun maailmassa itkevä lapsi on normaalia elämää, tunnin suihkuttelu ei.
Lapsen itkua ei voi vaientaa mutta suihkussa ei tarvitse tuntia lotrata.
Korvatulpat olisi tosiaan ihan kova sana.
Jonkun toisean maailmassa asia on juuri toisin päin![]()
Mun maailmassa itkevä lapsi on normaalia elämää, tunnin suihkuttelu ei.
Lapsen itkua ei voi vaientaa mutta suihkussa ei tarvitse tuntia lotrata.
Korvatulpat olisi tosiaan ihan kova sana.