Siinäpä kummallinen ja karmiva mies...

"Eihän minun kirjoituksessani ole kyse muusta kuin siitä, että koska ihmisarvon olemassaoloa (ja määrää) ei voida objektiivisin keinoin todentaa tai mitata, 'ihmisarvo', samoin kuin 'yhtäläinen ihmisarvo', ovat kulttuurisia konstruktioita ja aikaan sidottuja."

"yksilöt voidaan perustellusti asettaa arvohierarkiaan sen mukaan, miten paljon heidän kykyjensä tai osaamisensa poistaminen yhteisön käytöstä heikentäisi yhteisöä".

Molemmat ovat totta, mikä niistä tekee kummallisia. Elämän arvostus on yhtälailla kulttuurinen konstruktio ja aikaan sidottu käsite. Kyse on mihin arvohierarkiaa käyttää, nyt elämme kuitenkin tässä kulttuurissa näillä arvoilla jotka meillä on.

No mutta haastattelunhan saa noinkin, tykittää vain herralle niin paljon kysymyksiä kun kerkiää ennen kuin hän paukkaa puhelimen kiinni, odottelee pari tuntia niin vastaukset kysymyksiin löytynevät hommalta.:vampire:

Jos puhutaan ihmisarvosta heti syntymästä lähtien, niin tottakai jokainen on arvoltaan samanmittainen. Mutta minä olen sitä mieltä, että jos ihminen tekee elämässään pahaa (esim raiskaaja tms.), hänen ihmisarvonsa kyllä pienenee.Ei todellakaan ole enää ihmisarvoltaan muiden veroinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23625752:
Hieman ristiriitaista että H-A haluaa keskustelua mutta sitten itse ei suostu keskustelemaan muutakuin netissä! Ei noin outolintua voi hallitukseen ottaa, jos Soini tuon sinne ottaa niin on hänkin tyhmempi mitä luulin!

Tai sitten hän ei halua vastata yllättäviin kyselyihin ajattelematta. Varsinkaan nyt. Sovittu haastatteluaika on jo eri asia kuin yllättävä puhelu.

Mun mielestä ko.henkilö on jopa kirjoituksissaan äärimmäisen vaarallinen, ja musta on aivan uskomatonta, kuinka hänen törkeän jyrkät mielipiteensä ovat voineetkaan saada niin paljon kannatusta taaksensa :O.

[QUOTE="vieras";23625768]Tai sitten hän ei halua vastata yllättäviin kyselyihin ajattelematta. Varsinkaan nyt. Sovittu haastatteluaika on jo eri asia kuin yllättävä puhelu.[/QUOTE]

Poliitikoksi pyrkivän täytyy osata varautua edes jonkinlaisilla kommenteilla kyselyihin. Aika teiniä vaan kieltäytyä ja sitten netissä jaaritella kuinka kauhee se toimittaja oli. Olisi jotain sanonut ja jättänyt nettikirjoittelunsa tekemättä. Nyt vaan antaa itsestään aika sosiopaatin kuvan. (Ei sillä, että olisin mitenkään toimittajan puolella, aika teiniltä vaikutti sekin jankkaus.)

Meillä suvussa tehty sukututkimusta isän puolelta ja ollaan jotain kaukaista sukua Halla-ahoille. Kammottavaa. En kyllä yhtään kannata tämän kaukaisen sukulaiseni mielipiteitä...

[QUOTE="amy";23625802]Poliitikoksi pyrkivän täytyy osata varautua edes jonkinlaisilla kommenteilla kyselyihin. Aika teiniä vaan kieltäytyä ja sitten netissä jaaritella kuinka kauhee se toimittaja oli. Olisi jotain sanonut ja jättänyt nettikirjoittelunsa tekemättä. Nyt vaan antaa itsestään aika sosiopaatin kuvan. (Ei sillä, että olisin mitenkään toimittajan puolella, aika teiniltä vaikutti sekin jankkaus.)[/QUOTE]

Kaikki eivät ole supliikkimiehiä. Välillä kaivataan tekijöitä, ei puhujia. Olisihan hän voinut aloittaa, aivan aluksi haluan kiittää... mutta vakiovastaus ollut parempi tai nämä ympäripyöreät vastaukset joista ei saa mitään irti?

Taas Pravdan porukka yritti tehdä paskajutun Halla-ahosta ja kun haastateltava ei suostunut haastatteluun, teki toimittaja toimittajan koston eli kirjoitti haastateltavasta paskaa,

Mä en pidä tosta miehestä. Mun mielestä toi sen mielipide ihmisarvosta on jotenkin psykopaattinen.

Kurjaa että ihmiset äänestää tollasia... Voi olla maahanmuuttokriittinenkin, olematta silti rasisti tai muuten vaan paha ihminen.

[QUOTE="vieras";23625843]Taas Pravdan porukka yritti tehdä paskajutun Halla-ahosta ja kun haastateltava ei suostunut haastatteluun, teki toimittaja toimittajan koston eli kirjoitti haastateltavasta paskaa,[/QUOTE]

Onhan tämä Hesarin ja Iltsarin mustamaalauskampanja persuja kohtaan huomattu jo ennen vaaleja. Sama meno näköjään jatkuu vaalien jälkeen. Toimittajat näköjään kannattavat jotain muuta puoluetta. Persujen vaalivoitto taitaa nyt kirvellä pahasti.

Ei suinkaan kaikista persuista kaivella tuollaista, eivätkä kaikki anna aihettakaan. Jos jollain on noin tökeröitä kirjoituksia, niin ei sitä ihan totta voi peittää sanomalla, että persuja vainotaan.

Veikkaan, että media tulee keskittymään paljon Halla-Ahoon. Ei valittu Halla-Ahoa ja tuskin tulee saamaan kovinkaan paljon valtaa puolueessa:Hallituspuolueeksi ryhmittyvä perussuomalaiset valitsi torstaina väliaikaisen ryhmäjohdon.

Pirkko Ruohonen-Lerner. Varapuheenjohtajiksi valittiin Pietari Jääskeläinen ja uutena eduskuntaan noussut Jussi Niinistö.

Yhteistyössä