Äidit; kuinka usein käytte baareissa/viihteellä? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti myöskin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ollut äiti vuodesta 2001. Viihteellä baarissa olen käynyt viimeksi kesäkuussa 2010, sitä ennen tammikuussa 2010, sitä ennen kesällä 2008, sitä ennen vuonna 2004 kerran ja vuonna 2003 kerran. Tuossa ne baarireissut on.

Kavereiden mökillä, leffassa, tarpomassa luonnossa, jumpassa itsekseni, kylässä muuten vaan jne käynkin huomattavasti useammin :)

Joskus ennen kävin kerran viikossa.

Nykyään käyn kerran kuussa,jos sitäkään.
( ja en siis juo edes joka kerta alkoholia,kun lähden baariin kavereiden kanssa )

Ei enää vaan raaskis jättää lapsia hoitoon,rahat menee kankkulankaivoon ja jos juo ni aamuks saa rahoilleen vastineeksi huonon olon...

En koskaan baareissa. Muuten viihteellä joskus harvemmin, joskus useammin, kerran pari kuussa. taidenäyttelyssä, ystävien kanssa syömässä ym. olen sikäli outo, että en ole koskaan tykännyt baareilusta, viimeksi käynyt ehkä 10 vuotta sitten, kun oli joku "pakkotilanne".

Ehkä noin kahden kuukauden välein. Nyt on tosin joka kuu jotakin, kevättä rinnassa varmaan :) Vaikka en mä niistä baareista niin välitä, iltamat kavereiden kanssa on se illan hauskin osuus. Nyt viimeksi oltiin bändin keikalla, niistä mä tykkään kyllä. Mä kyllä harvoin näen ketään kavereita arkena, kun kaikilla melkein vuorotyö ja itsekin tykkään viettää aikaa perheen kanssa silloin kun ei olla töissä.

[QUOTE="hipp";23638015]parin-kolmen kuukauden välein.Mutta se mun kohdalla tarkoita pers kännejä vaan max 2-4siideriä.[/QUOTE]

baarissa voi juoda myös limpparia tai vettä,jos ei käytä alkoholia :) mun pari kaveria ei juo ollenkaan ja itekin tosi vähän,perskännejä en oo vetäny kun kerran..18 v:na :D

Silloin kun en ole raskaana käyn (kävin, vielä on eka kerta nelosen jälkeen käymättä) noin 2 kertaa vuodessa. Ehkä harvemmin. Aloitin baarissakäymiset 16v ja sain esikoisen 27v joten kerkesin koluta paikkakunnan kuppilat ihan kyllästymiseen asti, nyt ei juurikaan kiinnosta.

En koskaan. :( Minulla kun ei ole oikein minkäänlaista tukiverkkoa. Toisaalta ehdin viettää sitä villiä elämää sinne 16-vuotiaaksi asti ennenkuin tulin raskaaksi. En kumminkaan hirveästi koe jääneeni mistään paitsi.

lapset 5v ja 5kk; esikoisen oltua 6kk niin sen jälkeen noin 4-5krt vuodessa - tämä voi siis olla tyttöjen kanssa terassilla, syömässä, miehen kanssa laivalla, hotellissa tms... Nyt olen kuopuksen jälkeen jo osallistunut yksille synttäreille (otin pari kolme mut yöksi kotiin) ja nyt toukokuun lopussa menossa saunailtaan.

Oikein baarissa valomerkkiin asti olen ollut...öööö.... viimeksi vuonna 2008.

Yhteistyössä