Äidit; kuinka usein käytte baareissa/viihteellä? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti myöskin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Baarissa olen käynyt viimeeksi toukokuussa 2009, kun ystäväni täytti pyöreitä.

Enkä oikeastaan käy muutenkaan, jos siis jotain Ikean reissua ei mukaan lasketa. Kotona tulee joskus otettua kalsarikännejä, tosin viimeisestä kalsarikännistäkin on aikaa niin paljon etten muista koska.

Olen nyt reilun vuoden syönnyt lähes säännöllisesti särkylääkkeitä joten eipä ole viitsinyt paljon alkoholia käyttää. Elokuussa viimeistään korjaan tilanteen.

Ja mun kuopus on nyt 7v.

Baarissa olin viimeksi maaliskuun puolivälissä ja seuraavan kerran menen huomenna. Kyllä, käyn 1-3 kertaa kk baarissa, niin käy mieskin. Hoidetaan molemmat vuorotellen lapsia ja kummallakin lupa mennä. Ja mikä parasta, kumpikaan ei ole löytänyt vihreämpää ruohoa aidan toiselta puolelta.

Mä en ymmärrä, miksi äiti ei saisi "bilettää" ainakin kerran kk:ssa. Mä nautin siitä, kun saan olla kaunis ja kaunistautua silloin. Ja yleensä laittauden pitkän kaavan mukaan, saunomalla ja nauttimalla jo alkuillasta alkaen täysin rinnoin. Ei meistä kukaan ole kuitenkaan täydellinen ja niistä "täydellisistäkin" äideistä löytyy vikoja, yleensä se vika on melko usein siinä parisuhteessa...

Ei musta ainakaan ole väärin, jos käy parikin kertaa ulkona. Jaksaa sitten taas perhe-elämää paremmin... :)

Mulla on kavereita, jotka käy 1-2 kertaa vuodessa. Kun puhun, että olen menossa, tai että olen ollut tuulettumassa... Kuulen katkeroituneita kommentteja, että kuinka hän tai he ovat olleet ulkona viimeksi vuosi sitten, yms. Joten, teit miten tahansa, teet aina väärin. Nautitaan elämästä ja tehdään niinkuin itse tykätään. :D

[QUOTE="Haha";23638773]Ei musta ainakaan ole väärin, jos käy parikin kertaa ulkona. Jaksaa sitten taas perhe-elämää paremmin... :)

Mulla on kavereita, jotka käy 1-2 kertaa vuodessa. Kun puhun, että olen menossa, tai että olen ollut tuulettumassa... Kuulen katkeroituneita kommentteja, että kuinka hän tai he ovat olleet ulkona viimeksi vuosi sitten, yms. Joten, teit miten tahansa, teet aina väärin. Nautitaan elämästä ja tehdään niinkuin itse tykätään. :D[/QUOTE]

Joo ei pidä niin tiukkapipoisesti ajatella. Jokainen saa tehdä niinkuin haluaa, toki semmoiset äidit on aika surullisia jotka käy joka viikko baareissa. Mutta normaali bilemeininki silloin tällöin on vaan hyvä asia, sit jaksaa taas :) Mä kävin viimeks tammikuussa viihteellä ja seuraavan kerran sit toukokuun puolivälissä, odotan jo innolla :)

Joskus kerran kuussa, joskus taas usean kuukauden tauko :) Nyt olimme viime lauantaina ja ensi viikolla juhlistetaan vappua samalla kaveriporukalla... Nämä terassikelit saa mielen yli energiseksi ja virkeeksi :D meillä on yksi lapsi, -09, jos useampi olisi niin hoidon järkkäys olis vaikeampaa ja varmaan jäis nämäkin vähäiset reissut... Toinen lapsi on kovasti toiveissa joten se ei haittaa yhtään :)
Niin ja aloitan kesällä uudessa työpaikassa joten nyt sen on terassitoiduttava ( ? :D) koska kesällä ei kerkeä.

Pakko lisätä vielä sekin että itse tunnen tärkeäksi sen että ystäväporukan kanssa vietämme aikaa joskus myös ilman lapsiakin, ja pääsemme puhumaan muistakin asioista kuin lapsista.

Kerran vuoden 2008 jälkeen: ravintolaillallinen ja leffa :D
Toki ois mummot jotka kahtoo lasta, mutta silloin tulee suoritettua töitä, opintoja, kodin tehosiivousta...

Nyt sattui isot kemut kahdelle viikonlopulle peräkkäin,näitä edeltävä kerta taisi olla tammikuussa. Harvoin lähden ns. muuten vaan, usein on syynä polttarit,synttärit,parhaiden ystävien vuositapaaminen tms. :) Joskus ois kyllä kiva lähteä yhtäaikaa miehen kanssa,ollaan jo pitkään haaveiltu siitä että päästäis jonnekin hämyiseen pubiin istumaan ihan kahdestaan tai vaikka terassille.

"en koskaana" tai viime kerrasta taitaa olla joku 7 vuotta =) En käytä alkoa (siitäkin taitaa olla 7vuotta viime kerrasta ja viimiseen 11 v ottanut ehkä sen 4 kertaa ). En näe syytä mennä viihteelle, menee rahaa, tulee huono-olo jne.
Ystävien kanssa voin nähdä muutenkin eikä baareissa tms. ole enää edes juuri tuttuja (toista se oli sillon reilu 20v sitten, tunsi "jokaisen")
Toisaalta lapsiakin on niin monta että niiden hoitoon järjestäminen olisi hankalaa (ja kallista) mä olen juoviksissa vähän viirupääkin, että turha sikälikään ottaa mitään riskiä että tekis jotain typerää.
Tyytyväinen näin =)

Talviaikaan about kerran 3kk. Kesäaikaan n.kerran/kk. Viimeksi olin 3vkoa sitten ja seuraava reissu vappuna. Siitä seuraava sitten kesäkuun puolivälissä. Eli menen kun jotain tapahtuu, joskus toki tyttöjen kanssa ihan huvin vuoksikin. No usein pilkkuun asti ja vielä pitsan ja taksijonon kautta 5.30 kotiin. Mutta ei enää vuosiin perskännejä, mukavempi ottaa hillitysti niin ei ole seuraava päiväkään piloilla.

No en oikeestaan ikinä.

Viimeks ehkä hmm kaverin polttareissa, mutta se on eronnutkin jo.
Tais olla vuonna 2003.

MUTTA suunnittelin työkaverin kanssa, että kesällä lähdetään töitten jälkeen joku kerta terassille, hurjaa ;)

Ai mut Amsterdamin palkintomatkalla, kun oli "ilmasta viinaa" kokoajan, niin oli ravintolassa päissäni vaikka missä, mutta tuota ei ehkä lasketa, eihän?

Yhteistyössä