I
ideoita
Vieras
Edellisestä avioliitosta oleva lapsi haluaa moporahaa. Minulla ei ole yhtään rahaa. Olen uudestaan naimisissa ja nykyisen mieheni tulojen takia en saa työmarkkinatukea. Kerronko lapselle ettei rahaa ole?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kannusta etsimään kesätöitä, vaikka hankalaa se onkin. Ja jos rahaa ei ole, sitä ei ole. Miten puolisosi suhtautuu lapseesi, josta sinä ilmeisesti olet kuitenkin vastuussa?
Ihan ok suhtautuu, mutta rahaa ei ole valmis antamaan, meillä myös yhteinen lapsi eikä koe että tarvitsisi elättää edellisestä liitosta olevaa lasta.
Ex-miehellä ei rahaa mopoon ole ja nykyinen ei rahaa anna kun lapsi ei ole oma.
Anteeksi, että jankutan, mutta outoa. Samassa perheessä elävä, alaikäinen lapsi kuitenkin kyseessä.
Sen ymmärrän, jos syynä on se, ettei ole varaa. En sitä, jos kyseessä on vain se että ei halua osallistua siksi, että ei ole "oma" lapsi.
Mutta tuolla edell' tulikin jo hyviä ajatuksia.
No mä varmaan lähtisin moisen moukan luota, joka asettaa minun lapset eriarvoiseen asemaan.
Anteeksi, että jankutan, mutta outoa. Samassa perheessä elävä, alaikäinen lapsi kuitenkin kyseessä.
Sen ymmärrän, jos syynä on se, ettei ole varaa. En sitä, jos kyseessä on vain se että ei halua osallistua siksi, että ei ole "oma" lapsi.
Mutta tuolla edell' tulikin jo hyviä ajatuksia.
En mä voi lainaa pyytää kun en pysty takaisin maksamaan. Toisen puolen isovanhemmat kuolleet, toisen puolen köyhiä ja dementoituneita. Yhteinen lapsemme saa sitten aikanaan mopon isänsä säästää sen hänelle. Yhteisen lapsemme lapsilisä menee hänen omalle tililleen ja ex-mieheni käyttää lapsilisän lapsen kustannuksiin. En voi auttaa taloudellisesti.