Muita minirintaisia? AA-A:t, kokoontukaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 65AA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6

65AA

Vieras
Tästä ei ole tarkoitus tehdään minkäänlaista isorintaisten ja minirintaisten välistä kilpailua, ei todellakaan. Itse henkilökohtaisesti rakastan niin isoja rintoja kuin minirintojakin.:) Oma kokoni siis on tuo 65AA mistä monet käyttävät tuota "lauta"-nimitystä. Juu, onhan totta ettei tässä koossa paljon muotoja ole. Tyytyväinen osaan olla silti ja onnellisesti suhteessa. En ole ikinä kokenut jääväni jotenkin varjoon rintojeni koon takia. Ilokseni olen saanut huomata olevan niitäkin miehiä olemassa, jotka oikeasti pitävät tällaisista minirinnoista tai muuten pienistä.

Olisi kiva kuulla onko tällä palstalla myös mini- tai pienirintaisia ja miten he ovat kokeneet tilanteensa.

Mulla on 65A. Tykkään omasta vartalosta, olen jo sen verran aikuinen.:) Nuorempana rinnatkin vaivasi ja olin tyytymätön, vaikka ne oli silloin isommat. Eli ehkä en pitänyt niistä isoina tai sitten tykkään itsestäni muutenkin nykyisin enemmän.

Ja uskoisin, että olen ihan viehättävä, noin muidenkin mielestä, vaikka se nyt ei oikestaan ole tärkeä asia.

No, liivien ostaminen on hieman hankalaa, kun eivät aina istu niinkuin haluaisin. Lindex on pelastanut mut, valmistamalla liivejä nuorille tytöille. Ne on mun malliselle just sopivia ja osa vielä ilman inhottavantuntuista kaaritukea.

Viimeksi muokattu:
Täällä kans yks. koko 70AA tai 65A. ongelma on liivien istuvuus, kaikki liivit tuntuvat painavan rintojen alta. tunne on ihan kuin joku yrittäs leikata rintojen alta. kotona kuljen ilman liivejä. mutta ulos lähtiessä saatan jopa laittaa liivit.

Rintsikoiden koko 75A. Outoa olla pienirintainen, sillä rintsikoideni koko on aina ollut 85B tai jopa C. Pienentymiseen vaikuttaa toki voimakas laihtuminen ja luulisin että myös 2 lapsen imetys jonkin verran. Mutta en kärsi pienirintaisuudestani. Pienet rinnat ovat olematon hinta siitä että olen melkein 30kg kevyempi kuin ennen :D

Täällä 75A, kyllähän sitä joskus tulee vähän kateellisena katseltua isompirintaisia, mutta sitten kun tuo oma ukko muistuttaa että mie olen ihana just tämmösenä niin äkkiä se kateus unohtuu :)

Ja kyllähän se oli mukavaa vaihtelua raskauden/imetyksen aikana kun oli isommat ryntäät :D

JA tunnen itseni samalla tavalla vammaiseksi ja vialliseksi kuin ehkä joku joka on syntynyt ilman käsiä tai jalkoja, mulla ei ole tissejä.

EI se teorissa huonommaksi tee, mutta vituttaa silti. Käytännössä taas olen huonompi kuin isorintaiset saa enemmän huomiota.

Pienet rinnat on söpöt! Mulla on nyt 70B, mutta hoikempana oli A-kuppi, johon olin tosi tyytyväinen. Mun mielestä tiukat paidat, mekot yms. on paljon kauniimpia pienirintaisetn yllä. Pienet rinnat antavat muutenkin nuorekkaamman ja "raikkaamman" vaikutelman :)

Mulla 65A - 75AA, jos osta liivit erikoisliikkeestä tai 'ketjuliikkeistä'.

Oletteko kokeilleet Change-liikkeen liivejä. Minä tykkään siellä asioisa, heillä ihan oma mitoitus liiveissä, minullekin sopii sieltä 75B-D :) Muutenkin hiellä on valikoimissa pieniä kokoja.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23699455:
No mitäs sitten, vaikka olisikin?

No ei mitään mutta ei törröttävät nännit ole mitkään tissit. Jos olette aidosti tyytyväisiä itseenne niin miksi ette voi myöntää olevanne lautoja? Sitähän törröttävät nännit on.

[QUOTE="vieras";23699484]No ei mitään mutta ei törröttävät nännit ole mitkään tissit. Jos olette aidosti tyytyväisiä itseenne niin miksi ette voi myöntää olevanne lautoja? Sitähän törröttävät nännit on.[/QUOTE]

Ööö? Miksi sä tulit tähän keskusteluun?

[QUOTE="tyytyväinen";23699542]Kenties vieras on yksi d-kuppilainen, jonka "rinnat" koostuvat napaan asti roikkuvista nahoista! ;)[/QUOTE]

Kieltämättä hieman roikot rinnat kun AA kupit :D

Mulla on neljännen imetys vielä kesken, mutta kun se loppuu, niin koko on varmaan joku aa-a... Kotona en käytä liivejä, muualla joo. Liiveissä on se ongelma, että a-kuppi on liian pieni - kaaret loppuu ihan tyhmästi keskelle tissiä. Isommissa kuppikoissa taas ei ole täytettä liiviin, vaikka kaaret sopisivat kohdilleen. Tosi ihmeellistä :( Noi kaaret olis sopivat B-C kupeissa, mutta eihän niihin täytettä riitä...

[QUOTE="tyytyväinen";23699536]Kenties vieras on yksi d-kuppilainen, jonka rinnat koostuvat napaan asti roikkuvista nahoista! ;)[/QUOTE]

Ette halunneet kilpailutilannetta ja silti kommentoit näin? :D Ei kukaan kommentoi tuolla tavalla jos on oikeasti tyytyväinen itseensä. ;) Minä en ole ketään haukkunut, en tunne ketään rinnatonta joten kysyin ja ihmettelin että eikö AA-kuppi ole jo rinnaton. Ihan silkasta mielenkiinnosta. Mutta täällä olikin niin itseensä tyytyväisiä ihmisiä että piti alkaa haukkumaan muita :D

[QUOTE="vieras";23699664]Ette halunneet kilpailutilannetta ja silti kommentoit näin? :D Ei kukaan kommentoi tuolla tavalla jos on oikeasti tyytyväinen itseensä. ;) Minä en ole ketään haukkunut, en tunne ketään rinnatonta joten kysyin ja ihmettelin että eikö AA-kuppi ole jo rinnaton. Ihan silkasta mielenkiinnosta. Mutta täällä olikin niin itseensä tyytyväisiä ihmisiä että piti alkaa haukkumaan muita :D[/QUOTE]

Ja totta kai mun rinnat roikkuu enemmän kuin teillä! Miten törröttävät nännit voi roikkua? Ja kyllä, voin todellakin tuon myöntää koska se on ihan fakta ja olen rintoihini tyytyväinen :)

Mulla on neljännen imetys vielä kesken, mutta kun se loppuu, niin koko on varmaan joku aa-a... Kotona en käytä liivejä, muualla joo. Liiveissä on se ongelma, että a-kuppi on liian pieni - kaaret loppuu ihan tyhmästi keskelle tissiä. Isommissa kuppikoissa taas ei ole täytettä liiviin, vaikka kaaret sopisivat kohdilleen. Tosi ihmeellistä :( Noi kaaret olis sopivat B-C kupeissa, mutta eihän niihin täytettä riitä...

Käy kokeilemassa Lindexiltä niit semmosia kaarituettomia pehmeitä liivejä. Mulle käy ne, kun mulla on kaaritukien kanssa ihan sama ongelma. Kun rinnat on liian lähellä rintakehää.

Mulla raskauksien jälkeen A/pieni B. Jos jäävät tämänkin raskauden jälkeen siihen niin silikoonit menen ottamaan :/ Mä en halua olla lauta.

Sama juttu. Raskauksien jälkeen B + muuttui B miinuksesksi tai A-kupiksi. Rintsikat meni uusiksi. En silti halua mennä leikkauksiin, vaan olen ostanut topattuja liivejä.

Geelirintsikat ovat ihan huiput, kun haluaa muhkeutta. Niitä käytän avonaisten toppien ja mekkojen kanssa ns. paremmissa tilaisuuksissa.

Yhteistyössä