Auttakaa, mistä saan soittoäänen uuteen puhelimeen???en ossoo!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nokia c6
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nokia c6

Vieras
ongelma on se, että ostin uuden kosketusnäyttöpuhelimen, aiemmin minulla ollut käytössä vain "vanhanaikaisia" luureja. haluaisin nyt OIKEAN kappaleen soittoääneksi, voiko sellaisen saada jostain? Siis että kappale soi koko kappaleen ajan kun hälyttää eikä esim pelkkää kertosäettä. Mistä niitä saa ladattua? vai eikö niistä kokokappaleista saa soittoääniä? Voi luoja että tunnen itseni urpoksi... :D Puhelin on siis nokia c6, mikäli helpottaa ja kappale saisi olla jennifer lopez & pitbull - on the floor!

Onko kyseisessä luurissa OVI-palvelua?

Mä ainakin käytän sitä, ennen käytin Nokia PC-suitea ja latasin sitä kautta musaa luuriin.
Mutta muistaakseni käytin jotain i-Tunesin musiikkitiedostoja hyväksi.

no joku ovi tossa näytössä näkyy ja kun klikkaan siitä niin sanooo et saattaa siäsltää maksullisia palveluja. ei hitto ois pitäny pysytellä niissä rotteloissa vain :D

Minkälainen liittymä sulla on? Mun mielestä on järjenköyhyyttä ostaa tuollainen älypuhelin, jos siinä mukana ei tule sellaista liittymää, johon sisältyy datakäyttö. Älyluurissa kuitenkin on tosi paljon toimintoja, jotka sitä mobiilidataa käyttää, joten kannattanee ottaa joku paketti, johon se sisältyy.

Mulla esim. on HTC Desire HD Saunalahden tarjousliittymällä, johon kuuluu rajoittamaton määrä dataliikennettä suurimmalla mahdollisella nopeudella (3G-verkossa jopa 15 Mbit/s, jota mun luuri tukee).

Mutta siis - onko sulla se tietokoneella sitä musiikkia, minkä haluat soittoääneksi? Sulla varmaan on usb-kaapeli/bluetooth/langaton verkko, jonka kautta pystyt siirtämään musiikin tietsikalta puhelimeen.

Mä en tosta Nokia Ovi-kaupasta tiedä, kun mulla ei nokialaista ole, mutta joku siihen enemmän perehtynyt varmaan osaa paremmin kertoa miten se skulaa.

Sitten kun sulla on se musiikkikappale/kappaleet siellä puhelimen muistissa/muistikortilla, niin varmaankin puhelimen musiikkisoittimenkin kautta pystyy asettamaan jonkin tietyn biisin soittoääneksi. Tai sitten siellä on joku äänivalinnat (tai vastaava) -valikko, josta voi asettaa soittoäänen.

jeps eli viisastuin sen verran illan aikana, että tässä on se ovi-palevlu ja kirjauduin sinne. mutta onko siellä ilmaista musiikkia vai maksaako kaikki? soittoäänen tilasin lopulta perinteisesti buumilta, mutta nyt haluaisin ladata puhelimeen musiikkia ja kuunnella sitä. saisinko rautalanka-mallin tähän asiaan, kiitos paljon! :))

ja pc-suite tässä on kun laitan usbilla koneeseen kiinni niin tulee kännyyn valikko jossa mm pc-suite, valokuvien siirto ym... menin sit eilen lataamaan yhden maksullisen kappaleen tietokoneella sieltä ovi-palvelusta, se meni sonic state-ohjelmaan jolta on siirretty musiikkia mp3-soittimeen. kännyyn ei anna sieltä siirtää. tais mennä se kappale hukkaan... :(

ÄLÄ käytä boomia tai mitään muuta vastaavaa palvelua. esim sonera zed liittää sinut 10 e maksavaan palveluun jos erehdyt tilaamaan sieltä yhdenkin soittoäänen

Lataa musiikki cd levyltä koneelle ja siirrä sieltä pc suitella puhelimeen. Niin minä teen

j
ja pc-suite tässä on kun laitan usbilla koneeseen kiinni niin tulee kännyyn valikko jossa mm pc-suite, valokuvien siirto ym... menin sit eilen lataamaan yhden maksullisen kappaleen tietokoneella sieltä ovi-palvelusta, se meni sonic state-ohjelmaan jolta on siirretty musiikkia mp3-soittimeen. kännyyn ei anna sieltä siirtää. tais mennä se kappale hukkaan... :(

Jos sinulla on ihan perinteisiä CD-levyjä, niin lykkäät sellaisen koneen levyasemaan ja pc-suitella muunnat sen mp3 muotoon ja siirrät puhelimeen. Ainakin vähemmän älykkäällä puhelimella se hoituu noin.