Minkälainen liittymä sulla on? Mun mielestä on järjenköyhyyttä ostaa tuollainen älypuhelin, jos siinä mukana ei tule sellaista liittymää, johon sisältyy datakäyttö. Älyluurissa kuitenkin on tosi paljon toimintoja, jotka sitä mobiilidataa käyttää, joten kannattanee ottaa joku paketti, johon se sisältyy.
Mulla esim. on HTC Desire HD Saunalahden tarjousliittymällä, johon kuuluu rajoittamaton määrä dataliikennettä suurimmalla mahdollisella nopeudella (3G-verkossa jopa 15 Mbit/s, jota mun luuri tukee).
Mutta siis - onko sulla se tietokoneella sitä musiikkia, minkä haluat soittoääneksi? Sulla varmaan on usb-kaapeli/bluetooth/langaton verkko, jonka kautta pystyt siirtämään musiikin tietsikalta puhelimeen.
Mä en tosta Nokia Ovi-kaupasta tiedä, kun mulla ei nokialaista ole, mutta joku siihen enemmän perehtynyt varmaan osaa paremmin kertoa miten se skulaa.
Sitten kun sulla on se musiikkikappale/kappaleet siellä puhelimen muistissa/muistikortilla, niin varmaankin puhelimen musiikkisoittimenkin kautta pystyy asettamaan jonkin tietyn biisin soittoääneksi. Tai sitten siellä on joku äänivalinnat (tai vastaava) -valikko, josta voi asettaa soittoäänen.