Mässääminen synnytyksen jälkeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pettiina

Vieras
Tämmöstä ei ollu ekan kanssa (luultavasti siksi koska en imettänyt) mutta nyt...: /
Vauveli kohta 4 kuukauden ja mun ruokahalu on aivan älytön ja siis kaikki makea maistuu enemmän kuin hyvin:headwall:
(nyt siis imetän) eli onkohan sillä jotain osuutta asiaan?
Puntariin en uskalla edes mennä kun voin vain kuvitella lukeman mitä se nyt näyttää:ashamed: Painoa täytyis saada alas edes muutama kilo niin on jo kivempi olla mutta miten mie saisin tän herkuttelun kuriin? ja millä ohjeella sitä uskaltais painoa pudottaa kun imettää? Yritän säännöllisesti syödä mutta silti makeanhimo yllättää joka halavatun päivä. En minä tämmönen syöppö oo ennen ollu...

Minullakin on ollut kova makeanhimo sekä suolaisen, vaihtelevasti imetysaikoina. Olen ollut normaalipainoinen enkä ole syönyt niin paljoa kuitenkaan suhteessa, että paino olisi noussut. Mutta olen myös kuunnellut kehon viestejä ja ottanut sitä makeaa, jos on siltä tuntunut. Kun imetys ja maidontuotanto on tasaantunut, on himotkin hävinneet.

Mulla ihan sama juttu! avasinkin jo oman ketjun aiheesta... Viimeisilläni painoin 85kg, 2kk synnytyksestä 72kg ja 5kk synnytyksestä 76kg! Oon hirveä syöppö!!! Ja läski. Ajattelin alkaa karppaamaan, pakko saada nää löllöläskit pois! 8kg on tavote.

kyllä mullakin tuo maidontuotanti on tasaantunut mutta makeanhimo ei :headwall: ja siis mulla lähtee homma aivan lapasesta, eli keksejä saattaa hyvinkin kahvin kyytipoikana mennä paketti :x

kyllä mullakin tuo maidontuotanti on tasaantunut mutta makeanhimo ei :headwall: ja siis mulla lähtee homma aivan lapasesta, eli keksejä saattaa hyvinkin kahvin kyytipoikana mennä paketti :x

Minä mässäilen iltaisin kaikkea hyvää mitä kaapista löytyy; pullaa, keksejä, vehnäleipää, suklaata, pipparia ja silleen. :(

Ruvetaanko yhdessä laihikselle? :) Paljon sulla oli pudotettavaa, mulla tosiaan 8kg. :(

Yhteistyössä