Voinko olla raskaana?:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neuvoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23741142]Kuinka monta ehdokasta olisi isukiksi? Ja oliko kukaan heistä tyttökaveriesi poikakaveri...? Siinäpä vasta soppa, eikö heille sellainen vaihtoehto tullut mieleen?[/QUOTE]

ei ollut näiden mu kavereiden jotka oli saunassa mukana ni niiden miehiä siellä,mutta yhden serkku kyllä:/ja siis olihan niitä miehiä montakin,että juupa juu vaan....:(

mä en enää kestänyt tätä epätietoisuutta vaan katsoin netistä että raskaustesti voi näyttää mahd.plussaa pari viikkoa oviksesta,soitin kamulle et toisko se yhden raskaustestin tullessaan iltavuorosta ja se toi äsken,noh,tein sen ja se näytti hyvin hentoa viivaa:Otarkottaako se plussaa vai ei??

Siittiöt kyllä kuolee siemennesteestä melko äkkiä. Puhumattakaan nyt saunan korkeista lämpötiloista, siittiöille kun ihmisen oma 37 asteen ruumiinlämpökin on jo liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;23741201:

:D

jos tää nyt jotenkin ihmeen kautta ei ole provo niin sanoisin vaan että aika ninjasiittiöt saa olla että ovat selvinneet hengissä 80 -> asteen löylyistä, ja sen jäljeen vielä kivunneet reittä ylös...

rv3%252B4.JPG

[QUOTE="puddighinu";23741226]:D

jos tää nyt jotenkin ihmeen kautta ei ole provo niin sanoisin vaan että aika ninjasiittiöt saa olla että ovat selvinneet hengissä 80 -> asteen löylyistä, ja sen jäljeen vielä kivunneet reittä ylös...[/QUOTE]

true

ap, jos olet seksiä harrastanut (ehkäisy pettänyt tai sitä ei ole ollut), voit olla raskaana, muussa tapauksessa väärä hälytys tmv..

Voi elämä! :headwall: Keksikää parempia - näähän on kun soraan sinäminän lääkäripalstalta vuonna miekka ja kilpi... Mun puolesta saatte provota, mutta oikeesti, PLIIS - keksikää jotain uskottavampaa! Eihän näitä kukaan jaksa... *huoh* :(

no kyllä mä nyt mieluummin en oi raskaana mut haluaisin selvyyden:(en ole ollut yhdynnässä ainakaan kolmeen viikkoon,jos sitäkään??:Okaverit hyvin vaan selvitti että kyllä s eon mahdollista:(ja on siis aito kuva!otin sen samantien ku testin tein

se on varmaan tuosta 3viikkoo sitten tapahtuneesta yhdynnästä. saunan lauteesta ei tuu vaan raskaaks vaikka siinä olis mälliä vaikka kuinka. käyppä lääkäris kysymäs mielipidettä.

[QUOTE="a p";23741293]mä sen tein:(voiko se olla sit siitä yhdynnästä?kun laskujen mukaan ovis oli juuri silloin saunareissun paikkeilla:/voi elämä sentään....[/QUOTE]

:laugh:

Yhteistyössä