V
"vieras"
Vieras
Eli millaisia leluja teillä on lapsille varattuna? Kuinka usein pesette leluja? Itse vasta aloittelen ja mietin, että millaisia leluja antaa kun hoitoryhmän ikäjakauma 10 kk - 5v.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itselläni on tuon oman lapsen lelut ja saavat riittää.. duploja, palikoita, kirjoja yms. ehkä vähän vauvoja kun vanhin hoitolapsi on 2,5v mutta en periaatteestakaan osta hoitolapsia varten leluja, koska en niistä mitään korvauksiakaan saa. + että kun lapset leikkii samassa tilassa, on vaikea vahtia ettei pienemmät laita isompien leluja suuhun, joista saattaa irrota pieniä osia.
Itselläni on tuon oman lapsen lelut ja saavat riittää.. duploja, palikoita, kirjoja yms. ehkä vähän vauvoja kun vanhin hoitolapsi on 2,5v mutta en periaatteestakaan osta hoitolapsia varten leluja, koska en niistä mitään korvauksiakaan saa. + että kun lapset leikkii samassa tilassa, on vaikea vahtia ettei pienemmät laita isompien leluja suuhun, joista saattaa irrota pieniä osia.
Alkuperäinen kirjoittaja vähennys;23776527:Saa veronvähennyksiä tavaroista, jotka kuuluu siihen omaan ammattiin.. ja pph:n ammattiin kuuluu ne lelut, joten niistä miusta saa sen vähennyksen![]()
mä käsitin, että kulukorvaksella pitäis ostaa lelut.. +ruuat, sähkö, vesi, askartelutarvikkeet yms..
meillä ainakin pph:t saa käydä hakemassa leluja päivähoitotoimiston lelulainaamosta. en siis itse ole pph mutta lapseni ovat perhepäivähoitajalla hoidossa. välillä he sitten käyvät vaihtamassa niitä. hoitajalla itsellään on yksi oma lapsi, joka on vuoden ikäinen. meidän 5v kyllä tylsistyisi jos joutuisi leikkimään pelkästään 1-vuotiaan leluilla.