Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ajankohta olisi voinut olla vaikkapa pari tuntia myöhemmin, jolloin ei olisi ollut tv-kameroita näyttämässä örvellystä lapsille. En nyt tarkoita mitään prosentitonta linjaa, mutta joillakin olisi riittänyt puolet vähemmän.
Kuulin, että siellä oli Vesa-Matti Loiri esiintymässä ja repesin nauramaan. Loiri voitonjuhlien esiintyjänäMiksi hävettäis.
Mua hävettää vain sen torijuhlan esiintyjät, sellasta virrenveisuuta taas että voi morjes!
Ainoo hyvä bile-musikantti petri nygård kun esiintyi, niin eikö lähetys heti lopeteta ja petrin päälle lopputekstit ja ohjelma loppu ennen kuin biisikään loppu. PERRRkele.
Minua hävettää te arvostelijat täällä.![]()
Kuulin, että siellä oli Vesa-Matti Loiri esiintymässä ja repesin nauramaan. Loiri voitonjuhlien esiintyjänäSe kaveri sopii enintään hautajaislaulajaksi tai surumuistotilaisuuteen. Kaikki sen biisit on surumielistä moukunaa (lukuunottamatta Nauravaa kulkuria). Nooh, lehdessä luki, että joukkue oli itse pyytänyt Loirin sinne. Vaikea uskoa, mutta ehkä saivat mitä tilasivat
Niin hyvää puuta se varmaan oli.
Kuulin, että siellä oli Vesa-Matti Loiri esiintymässä ja repesin nauramaan. Loiri voitonjuhlien esiintyjänäSe kaveri sopii enintään hautajaislaulajaksi tai surumuistotilaisuuteen. Kaikki sen biisit on surumielistä moukunaa (lukuunottamatta Nauravaa kulkuria). Nooh, lehdessä luki, että joukkue oli itse pyytänyt Loirin sinne. Vaikea uskoa, mutta ehkä saivat mitä tilasivat
Ajankohta olisi voinut olla vaikkapa pari tuntia myöhemmin, jolloin ei olisi ollut tv-kameroita näyttämässä örvellystä lapsille. En nyt tarkoita mitään prosentitonta linjaa, mutta joillakin olisi riittänyt puolet vähemmän.
samaa mieltä! En ole montaa kertaa Euroopassa matkaillut, mutta sen voin sanoa ettei missään ole näkynyt ihmisiä änkyräkännissä julkisella paikalla, ei edes pe-la iltoina.Alkuperäinen kirjoittaja Enemmänkin ärsyttää;23785601:Ja jotenkin hävettääkin.. En ymmärrä muutenkaan tätä Suomen juomakulttuuria..
Joskus tuntuu kuin eläisi jonkun apinalauman keskellä. Toisaalta apinatkin on viisaampia!
Eiköhän ne ole känninsä ansainneet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei itsekään täydellinen:samaa mieltä! En ole montaa kertaa Euroopassa matkaillut, mutta sen voin sanoa ettei missään ole näkynyt ihmisiä änkyräkännissä julkisella paikalla, ei edes pe-la iltoina.
Eikä rikottuja pullojakaan.
KYLLÄ OLI, helvetti. Peesaan sua 100%sti siitä mihin se sopis laulamaan. Ja hyvin, HYVIN vaikea on uskoa, että sitä ois toivottu iloisiin juhliin. Ehkä joku on korkeintaan läppänä heittänyt asian ilmoille ja joku on käsittäny väärin, urheiluihmisillä kun tunnetusti ei ole ironian- eikä huumorintajua.
Ja arvaapa mikä laulu taas oikein kuorossa laulettiin (ei Loirin aikana).. tietenkin:
ME OOMME SANKAREITA KAIKKI... :snotty:|O:ashamed:
WHY oh WHY?