Hävettääkö ketään muuta tuo lätkän MM-joukkue ja sen kännäilyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Misty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tiina";23786314]Ei hävetä.
Ja muutenkin kumastuttaa tuo suomalainen tapa aina HÄVETÄ milloin mitäkin, persut HÄVETTÄÄ ja leijonien juhliminen HÄVETTÄÄ ja Tarjan ulkonälkö HÄVETTÄÄ ja HÄVETTÄÄ ihan muuten vaan olla suomalainen. ARGH![/QUOTE]

isoin peesi ikinä! Ja auta varjele jos olet vähääkään isänmaallinen niin olet oikea junttien juntti, rasistipaska!

Miksi hävettäis.

Mua hävettää vain sen torijuhlan esiintyjät, sellasta virrenveisuuta taas että voi morjes!
Ainoo hyvä bile-musikantti petri nygård kun esiintyi, niin eikö lähetys heti lopeteta ja petrin päälle lopputekstit ja ohjelma loppu ennen kuin biisikään loppu. PERRRkele.

mun puolesta saavat juhlia, se vaan ei ollu lapsille sopivaa katsottavaa, kun just näiden pitäis sitä esimerkkiä näyttää. niitä lapsia näky olevan siellä paikan päälläkin. kotona tietty pitäis aikuistn voida vaikuttaa siihen mitä lapset katsoo

Miksi hävettäis.

Mua hävettää vain sen torijuhlan esiintyjät, sellasta virrenveisuuta taas että voi morjes!
Ainoo hyvä bile-musikantti petri nygård kun esiintyi, niin eikö lähetys heti lopeteta ja petrin päälle lopputekstit ja ohjelma loppu ennen kuin biisikään loppu. PERRRkele.
Kuulin, että siellä oli Vesa-Matti Loiri esiintymässä ja repesin nauramaan. Loiri voitonjuhlien esiintyjänä :D Se kaveri sopii enintään hautajaislaulajaksi tai surumuistotilaisuuteen. Kaikki sen biisit on surumielistä moukunaa (lukuunottamatta Nauravaa kulkuria). Nooh, lehdessä luki, että joukkue oli itse pyytänyt Loirin sinne. Vaikea uskoa, mutta ehkä saivat mitä tilasivat :D Niin hyvää puuta se varmaan oli.

Kuulin, että siellä oli Vesa-Matti Loiri esiintymässä ja repesin nauramaan. Loiri voitonjuhlien esiintyjänä :D Se kaveri sopii enintään hautajaislaulajaksi tai surumuistotilaisuuteen. Kaikki sen biisit on surumielistä moukunaa (lukuunottamatta Nauravaa kulkuria). Nooh, lehdessä luki, että joukkue oli itse pyytänyt Loirin sinne. Vaikea uskoa, mutta ehkä saivat mitä tilasivat :D Niin hyvää puuta se varmaan oli.

se oli kyllä... miten se nyt sanoisi. Niin väärässä paikassa kun ikänä voi olla :D Täysmustissa ja käyttäytyi ku mikäkin jeesus.

KYLLÄ OLI, helvetti. Peesaan sua 100%sti siitä mihin se sopis laulamaan. Ja hyvin, HYVIN vaikea on uskoa, että sitä ois toivottu iloisiin juhliin. Ehkä joku on korkeintaan läppänä heittänyt asian ilmoille ja joku on käsittäny väärin, urheiluihmisillä kun tunnetusti ei ole ironian- eikä huumorintajua.

Ja arvaapa mikä laulu taas oikein kuorossa laulettiin (ei Loirin aikana).. tietenkin:
ME OOMME SANKAREITA KAIKKI... :snotty:|O:ashamed:

WHY oh WHY?

[QUOTE="vieras";23786365]Ootko sä jotenkin vajakki? :O Sulleko ei ole muuta käsitettä kun on / off?? Miksköhän edes vaivaudun idiooteille vastaamaan, mutta eiköhän PERSKÄNNIEN, joka tarkoittaa tuota kaatuilua jne. ajankohta olis ollut sitten vasta illemmalla sen torijuhlan jälkeen? Ei yhtään sitä mestaruushuumaa olisi pialnnut, jos pojat olis ollut ihan pikkasen vähemmän kännissä, kuin mitä olivat tuossa kohtaa. Mutta antaa olla, jos et edes halua ymmärtää... :( *huoh* Kas kun et vaatinut, että olisivat vetäneet nakit silmille jo siellä kentällä, ennen kun saivat edes luistimet pois![/QUOTE]

Sovitaan, että olen vajakki jos siitä sulle saa paremman olon =) Eikä ne perskännissä ees ollu, kaatua voi selvinpäinkin ja sit ku ottaa alkoholia nii kaatuu ehkä helpommin. Enkä mä vaadi Leijonilta mitään muuta kuin kiitän mestaruudesta ja olen heidän puolestaan onnellinen ja suon heille sen, että juhlivat omalla tavallaan ja omalla ajallaan. Melko kurinalaista elämää kyllä pojat joutuneet viettämään, huippu-urheilijoita kun ovat nii eiköhän ne ole ansainnu sen ettei me täällä kotona hävetä vaan ollaan ylpeitä, siskoseni!!!

Ajankohta olisi voinut olla vaikkapa pari tuntia myöhemmin, jolloin ei olisi ollut tv-kameroita näyttämässä örvellystä lapsille. En nyt tarkoita mitään prosentitonta linjaa, mutta joillakin olisi riittänyt puolet vähemmän.

No eihän kukaan voi vaatia MESTAREITA olemaan juhlimatta melkein yöhön asti sen takia ettei lapset voi kattoo kännisiä telkkarista. Aina ei voi miellyttää kaikkia vaik miten päin tekis.

Ei hävetä. En yleensäkään häpeä muiden ihmisten mokia. Okei, yksi kaveri mulla on, jonka kanssa en suostu lähtemään mihinkään baariin...sillä kun on tapana nolata niin itsensä kuin mukana olevat kaverinsakin. Häpeäisin sitten, jos joku noista örveltäjistä olisi ollut oma poikani. Mutta koska kukaan noista Leijonista ei ole käynyt "Keittiksen koirakoulua", niin en heidän mokiaankaan ala häpeämään.

[QUOTE="tiina";23786314]Ei hävetä.
Ja muutenkin kumastuttaa tuo suomalainen tapa aina HÄVETÄ milloin mitäkin, persut HÄVETTÄÄ ja leijonien juhliminen HÄVETTÄÄ ja Tarjan ulkonälkö HÄVETTÄÄ ja HÄVETTÄÄ ihan muuten vaan olla suomalainen. ARGH![/QUOTE]

No niinpä! Mua hävettää kun suomalaiset aina häpeävät itseään, joka tilanteesta löytyy jotain hävettävää.

Ja se Loiri oli ulinoineen NIIN väärässä paikassa kuin olla ja voi.

Alkuperäinen kirjoittaja Enemmänkin ärsyttää;23785601:
Ja jotenkin hävettääkin.. En ymmärrä muutenkaan tätä Suomen juomakulttuuria..
Joskus tuntuu kuin eläisi jonkun apinalauman keskellä. Toisaalta apinatkin on viisaampia!
samaa mieltä! En ole montaa kertaa Euroopassa matkaillut, mutta sen voin sanoa ettei missään ole näkynyt ihmisiä änkyräkännissä julkisella paikalla, ei edes pe-la iltoina.
Eikä rikottuja pullojakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ei itsekään täydellinen:
samaa mieltä! En ole montaa kertaa Euroopassa matkaillut, mutta sen voin sanoa ettei missään ole näkynyt ihmisiä änkyräkännissä julkisella paikalla, ei edes pe-la iltoina.
Eikä rikottuja pullojakaan.

Käypäs englantilaisten suosimissa lomakohteissa.

KYLLÄ OLI, helvetti. Peesaan sua 100%sti siitä mihin se sopis laulamaan. Ja hyvin, HYVIN vaikea on uskoa, että sitä ois toivottu iloisiin juhliin. Ehkä joku on korkeintaan läppänä heittänyt asian ilmoille ja joku on käsittäny väärin, urheiluihmisillä kun tunnetusti ei ole ironian- eikä huumorintajua.

Ja arvaapa mikä laulu taas oikein kuorossa laulettiin (ei Loirin aikana).. tietenkin:
ME OOMME SANKAREITA KAIKKI... :snotty:|O:ashamed:

WHY oh WHY?

ensin reipasta jumputusnuorisomusiikkia tunti tai kaksi, ja sitten Loiri esiintymässä kuin jossain sotaveteraanien Kaatuneiden muistopäivä-tilaisuudessa... ei sopinut Loiri ollenkaan sinne!!
Huvittaa! :D kas kun ei Samuli Edelmann paikalla esittämässä niitä virsilevyjensä biisejä!

Oli kyllä aika koomista, kun kultajoukkueen saapuessa torille, Loiri veisasi täyttähäkää "väliaikaista kaikki on vaan".

Ei mua hävetä. Miksi mun pitäs hävetä muiden tekemisiä? Mua lähinnä naurattaa tää vouhke. Mikä teitä vaivaa? Miksi te häpeätte joka saatanan käpyä?

Nauttikaa hyvät ihmiset nyt joukkueen saavutuksesta, lopettakaa tuo naurettava häpeäminen. Kuin coolina täälä pitäs aina olla? Tukka sortillaan korkkareissa pukaten täydellisiä muotivaunuja täydellisten lasten seuratessa täydellistä äitiään täydellisessä maailmassa?

Relatkaa, olkaa ihmisiä. Ihan riittävävän hyviä, riittävän nättejä, tavallisia, inhimillisiä, erehtyviäkin. Suokaa se vielä muillekin.

[QUOTE="ihme";23789003]Oli kyllä aika koomista, kun kultajoukkueen saapuessa torille, Loiri veisasi täyttähäkää "väliaikaista kaikki on vaan".[/QUOTE]

Kornia, kieltämättä. :D Muakin hymyilytti, säälittikin, mutta en mä hävetä osaa. Loiri veti kuitenki täysillä ja ihan pokkana vaan. :D Ei sekään hävenny.

sama tuli mieleen. oli pakko painaa tv äänettömälle kun se alkoi sen monkumisensa...Kiva biisivalinta se toinen kipale muutenkin...Väliaikainen :headwall:

Yhteistyössä