Yöisin suihkussa viihtyvä naapuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paska naapuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paska naapuri

Vieras
Meillä eräs naapuri viihtyy tunnin suihkussa. On sanottu on vihjattu on koetettu vaikka mitä. Mikään ei auta, suikussa kun saa käydä kerrostalossa vaikka asut kerrosten välissä ja vaikka olet siellä tunnin,niin siellähän saat lotrata ja olla ilman että naapureista tarvii huolehtia.
Nyt olen 2viikkoa ollut paska vemäinen naapuri kun meillä samalla vesilinjalla putket (putkiremppa tulossa,)
kun jossain tällä linjalla otetaan vettä se vie omat paineet pois joten jos liikaa veden ottajia, ei tule vettäkään :D
No olen nyt 2 viikkoa harrastanut tätä että naapurissa kun vedenlorina alkaa 5-5.30 niin laitan meiltä hanat auki.
Tuli lappu naapurista että voisinko olla laskematta vettä kun on hiljaisuus ja kuitenkin hän käy suihkussa nopeasti töiden jälkeen joka ymmärrettävää sekä heiltä ei tule vettä jos me lasketaan vettä samaan aikaan samalla putkistolinjalla.
Ja meidän muiden nukkuminen ei ymmärrettävää,
jos toinen on suihkussa tunnin, vittu siis tunnin en tajua mitä se siellä tekee kun tunti meneekin. (huom ennekuin aletaan huutamaan jostain rasva grillityöstä niin ei tosiaan ole vastaavassa työssä)
Vittu,
jos naapuri saa hiljaisuusaikana huviksen tunnin ajan viihtyä suihkussa niin saan minäkin laskea vettä niin paljon kuin haluan käyn suihkussa tai en.
jeah, odottaen putkiremppaa alkavaksi nopeammin, terkuin paska naapuri joka haluaa nukkua.

Voi hitto, mä menisin paukuttamaan naapurin ovea silloin kun on suihkussa, soittelisin ovikelloa vaikka sen tunnin :D Oikeesti, ymmärrän jos olis suihkussa 10 min mutta tunti!!

ymmärrän jos nopeastikäy suihkussa mutta joka perkeleen aamu ja samaan klo aikaa ja kehtaa valittaa jos minä lasken vettä samaan aikaa, taidan aloittaa aamuu pesuni tuolloin.

[QUOTE="mimi";23790185]Voi hitto, mä menisin paukuttamaan naapurin ovea silloin kun on suihkussa, soittelisin ovikelloa vaikka sen tunnin :D Oikeesti, ymmärrän jos olis suihkussa 10 min mutta tunti!![/QUOTE]

Siis samaa olen koettant selittää,eikö suihkussa saa psetyä itsensä 10-15minuutissa vaan siellä ollaan joka kirotun aamu tunnin verran :(

Varmaan kestää tunnin peseytyä, jos sä lasket vettä samaan aikaan, eikä töistä tullut naapurisi saa itseään puhtaaksi. Mitäs jos naapurilla on bakteerineuroosi, katsopa ylen fst just nyt.

Se naapuri on nyt 5kk ollut töissä ja aina sillä toistuu tuo sama, lasken vettäö tai en se on vittu tunnin suihkussa, nyt vasta olen alkanut kiusaamaan ja suihkutteluaika on vähän sillä vähentynyt.

Mä saatan istua suihkussa yöaikaankin parikin tuntia. Eräs naapuri oli tästä valitellut ja sille oli ehdotettu taloyhtiöstä että hankkii korvatulpat jos ei unta saa.

Tosin tää samainen naapuri soitti meille poliisit kun kaaduin eteisen lattialla keskellä päivää ja siitä lähti hänen mielestään liian kova meteli. Ja oli valittanut taloyhtiölle että vittuilen hänelle kun olin toivottanut käytässä hyvät joulut :headwall:

Helpointa ois ehkä vaan pistää korvatulpat korviin.
Ja voishan sitä kokeilla jos taloyhtiö/isännöitsijä,kuka se nyt onkaan,pistäisi sille jonkun kirjeen missä kehotettaisiin vähän lyhentämään suihkuja kun häiritsee muita asukkaita.
Jos ei se vaan tajua että on niin kauan suihkussa tai jotain..

Hiljaisuus on useimmissa taloissa klo. 22-06 ja se tarkottaa myös suihkussa käymistä. Tee valitus. Meillä oli yhdessä kämpässä naapureilla suihku lasten makkarin yläpuolella. Joka joka saatanan ilta alko lorotus klo. 23, tai 24. Oli niin äänekästä, että jos ei oltu jo nukahdettu, niin sit odoteltiin, et naapuri oli puhdas.

Ja minua kyrsii meidän seinänaapuri, joka käy suihkussa kylläkin päivällä, mutta ei se veden kohinan kuunteleminen silloinkaan mukavaa ole. Että voisko mennä vaikka uimahalliin peseytymään, on sanottu ja pyydetty mutta ei, kun kotona pitää saada lotrata. On se kumma kun ei toisia asukkaitta viitsitä yhtään ajatella :( Otan kohta yhteyttä isännöitsijään! Siinäpähän sitten saa häädön :)

Ja minua kyrsii meidän seinänaapuri, joka käy suihkussa kylläkin päivällä, mutta ei se veden kohinan kuunteleminen silloinkaan mukavaa ole. Että voisko mennä vaikka uimahalliin peseytymään, on sanottu ja pyydetty mutta ei, kun kotona pitää saada lotrata. On se kumma kun ei toisia asukkaitta viitsitä yhtään ajatella :( Otan kohta yhteyttä isännöitsijään! Siinäpähän sitten saa häädön :)

Tai m iksei ihmikset tajua käydä töissääm suihkussa, ettei häiritsisi neuroottisia naapureita, jotka kyllä itse voivat soittaa rumpuja.

ja suihkussa käyntiä ei voi kieltää edes yö aikaan, ei kuulu hiljaisuuteen...

ja häiritseekö jotakin todella toisten suihkussa käynti?

Ainakin kahden kerrostalon järjestyssäännöissä, missä olen asunut, on suihkussakäynti ollut kielletty hiljaisuuden aikana. Tottakai suihkussakäynti häiritsee taloissa, joissa se kuuluu HÄIRITSEVÄSTI muihin asuntoihin. Hyvä, jos itsellesi sellaista kämppää ei ole osunut kohdalle.

onhan taloissa erilaiset äänieristeet, mutta korvatulpat auttaa joka tapauksessa ja rauhallinen suhtautuminen. ei kannata vetää hernettä nessuun, silloin ei saa ilmaa ja alkaa heikottaa,

Mä saatan istua suihkussa yöaikaankin parikin tuntia. Eräs naapuri oli tästä valitellut ja sille oli ehdotettu taloyhtiöstä että hankkii korvatulpat jos ei unta saa.

Tosin tää samainen naapuri soitti meille poliisit kun kaaduin eteisen lattialla keskellä päivää ja siitä lähti hänen mielestään liian kova meteli. Ja oli valittanut taloyhtiölle että vittuilen hänelle kun olin toivottanut käytässä hyvät joulut :headwall:

Pakko kysyä, että miksi istua suihkussa tuntitolkulla, ja vielä yöllä?

Uusimmat

Yhteistyössä