clomifen käyttäjät!!!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmittaa

Vieras
Onko teillä tulleet menkat säännöllisesti kun olette käyttäneet clomifenia??? Mulla 2 lasta clomeilla tehden, mut en muista miten sillon oli ja aika pian silloin tärppäsikin.

Minulla olemassa epäsäännöllinen kierto ilman ehkäisyvalmisteita, voi jäädä parit välistäkin. Nyt olisi pitänyt viikko sitten alkaa menkat, kun oli 3-4 pv myöhässä tein testin, negatiivinen, mut menkkoja ei vaan kuulu.
Eihän tässä tuu varsinaisia tärppipäiviäkään kun ei niitä menkkoja ole?? Teinkö testin liian aikaisin, neuvolassa sanoivat ettei joillakin näytä positiivista ku vasta 2-3 vk päästä kun olisi menkat pitäny alkaa. Miilloin teen uuden testin??? Kertokaahan kokemuksia! =)

No kai ainakin kannattaa varmistua todella siitä, ettei ole raskaana, ennen kuin mitään teroa tai clomia nappaa. Hurjalta kuulostaa.

Mulla niin paha PCO, ettei ilman hormoneja ole menkkoja ollenkaan. Kyllä clomit sen kierron piti e-pillereiden lailla, ennen kuin raskauduin. En tiennytkään ettei näin aina olisi (kuulostaa oudolta), pahoittelen väärää tiedonantoani! Mutta siihen pitää aina varautua, kun keskustelupalstoilta kyselee oikeiden asiantuntijoiden sijaan...

Siinäpä 2 ihan erilaista vastausta. =D Ei nyt helpota kyllä ollenkaan tätä olotilaa... Teen tuossa vk päästä testin uudelleen. Mut muistaakseni esikoista tehdessä menkat tuli clomien aikana normaalisti. Kuopus tärppäsikin ekalla kierrolla. Mut miksi se testi näytti ihan selvää negaa, ku testissä sanotaan et voi tehdä jo kun päivän menkat myöhässä...

Syötkö Clomeja ilman kontrolliultraa?

Minulla on PCO. Clomit ei säännöllistänyt kiertoa, koska kierto vaihteli toisen hormonitason heittelemisen vuoksi. Terolutit lyhensi kiertoa, mutta teki siitä säännölisen. Clomeja en saa enää ikinä koskaan syödä :( Normi annoksella kypsyi 40 rakkulaa... (hyperin riski kasvaa kun rakkuloita on yli 25).

Ymmärrettävästi hämmästyn joka kerta, jos joku syö clomeja ilman seurantaultria, joilla munasolun kypsyminen varmistettaisiin. Jos sinulla ei ole kypsynyt yhtään munasolua, silloin kierto venyy, koska keho ei saa hormonisignaalia.

söin clomit viime kierrossa kuten aina, kp 3-7. Clomeja oon syöny 6/10 lähtien,välissä kylläkin 3kk:tta.. Ja kaksi kemiallista raskautta saatu niillä aikaseks,viimeisin 10/10..
Sain viime kiertoon kontrolliultra-reissulla luget kaveriksi tuhrun takia. Tuhru kumminkin alkoi jo kp 24 lugeista huolimatta..Mulla normaali kierto ollu 27 ja ovis tullu aina kp 12-13 clomeilla. Kontrolliultrassa löytyi ovulaatio kumminkin..
Nyt tuhrua riitti 12pvää ja menkat alkoi kp 35 eli kierto venyi jostain ihmeen syystä,en tiedä syytänkö clomeja vai lugeja vai molempia..

piti vielä kirjoittaa,että clomeja en enää taida käyttää vaikka uuden reseptin sainkin. Mulla ne ei enää taida toimia vaan päinvastoin sekoittavat vaan kroppaa :(

Toivotaan ap että olet raskaana!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Täällä;23831427:
piti vielä kirjoittaa,että clomeja en enää taida käyttää vaikka uuden reseptin sainkin. Mulla ne ei enää taida toimia vaan päinvastoin sekoittavat vaan kroppaa :(

Toivotaan ap että olet raskaana!! :)

No niin, nyt sitten alkoi. Kierron pituudeksi tuli siis mojovat 39 pv. Jotenki kuitenki helpottunut olo. Ei tartte kuukausitolkulla odottaa kuukautisia. Ja raskauden yrittäminen alussa kuiten. Ja nyt pääsee taas kuiten yrittään raskautua!!! ;)

Osaatko sanoa miten määräytyy tuo et otetaanko clomit 3-7 pv? vai 5-9pv.? Mulla tuo 5-9 pv. Tiedän et molempia jaksoja käytetään. Mulle määrätty 5-9 pv ja sulla näköjään 3-7.

Yhteistyössä