Myynkö mä mun vaunut vai en???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nasu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nasu"

Vieras
Tuli ostettua tulevalle vauvalle emmaljungan duo edget ja nyt mua mietityttää että onko ne sittenkin liian isot?????

Jos mä möisin ne huutiksessa ja ostaisin city crossit tilalle city kopalla.

Tappiollehan siinä jäis noin 200€ verran about.

Takokaa mun päähän nytjotain järkeä.

Epäröin minäkin alkuunsa, mutta kyllä ovat olleet todella hyvät vaunut, vallankin nyt kun lapsi alkaa olemaan melko isokokoinen jo. Et ihan en vielä sinuna niitä hukkais.. :)

[QUOTE="vieras";23830111]Liian isot? No mut sittenhän menee pidempään. :) .[/QUOTE]

Tarkoitti varmaan että isokokoiset, siis kömpelöt ja ulkomitoiltaan suuret. Haittaa säilytystä ja ahtaissa tiloissa liikkumista.

Onko???
Kun ne city crossit olis vaan niin paljon ketterämmät.
Hitto...pitäis varmaan kaks kertaa miettiä ennen ostamista

Kuka sitä vaunuista mitään tietää esikoista odottaessaan ;)
Virheitä voi ja saa tehdä. Mutta tuossa tulee sen verran takkiin jos myyt ne ennen käyttöä pois, että ei kannata. Kaverilla oli duo edget ja olihan ne suuret, mutta hyvät lenkkivaunut.

Moi! Meillä on kolmet rattaat. Kahdet niistä on ostettu käytettyinä. Kaupungilla käytetään matkarattaita, joihin ihan pienenä vauvan turvakaukalon sai kiinni beibiä herättämättä. Vaunuina kotikäytössä on Emmaljungan Classicit, myös aika isot vaunut. Siksi esikoisen ollessa n. 1/2 vuoden iässä tuli hommattua vielä sellaiset Brion perusrattaat jotka näppärämpi ottaa myös maalle mukaan. Käytännössä jollei olisi isoa koiraa kuskattavana peräkontissa me pärjättäis vaunuilla ja matkarattailla mainiosti.

Yhteistyössä