Jos mies juo 3-4krt kuukaudessa, onko se usein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No miten se käyttäytyy sitten kännissä ollessaan? Siis on vähän eri asia, tarkottaako se siksaria ja netissä surffailua tai tv:n katsomista ja valvomista hiukan pidempään ja vastaavasti nukkumista seuraavana aamuna hieman pidempään, mutta kuitenkin toimintakykyistä seuraavaa päivää, vai tarkoittaako se huutamista, örveltämistä, sammumista ja karmeaa krapulaa.

[QUOTE="anna";23876483]No ei tämä meidän perhe-elämää haittaa, hoitaa työnsä hyvin ja hoitaa lastakin.[/QUOTE]

No miksi sitten kysyt, jos ei kerran sua haittaa?

meillä mies juo joka viikonloppu olutta n.6-8 tölkkiä. pikku pönässä on. Minusta vois joku viikonloppu olla ilmankin. Itse juon harvoin, esim. viimeksi perjantaina yhden siiderin ja sitä ennen oli taukoa pari kuukautta. Ei yleensä enempää mene kerralla kuin yksi sidukka.

[QUOTE="Eee";23876485]No miten se käyttäytyy sitten kännissä ollessaan? Siis on vähän eri asia, tarkottaako se siksaria ja netissä surffailua tai tv:n katsomista ja valvomista hiukan pidempään ja vastaavasti nukkumista seuraavana aamuna hieman pidempään, mutta kuitenkin toimintakykyistä seuraavaa päivää, vai tarkoittaako se huutamista, örveltämistä, sammumista ja karmeaa krapulaa.[/QUOTE]

Katselee tv.tä ja nettiä. Aamu menee karapulassa mutta ei lauantai iltapäivä.

No on usein! Mun mies juo ehkä 3 kertaa vuodessa. Vietetään kaikki perjantait ja lauantait yhdessä perheenä. Ja tietty arki-illat. Kenelläkään ei ole ollu moneen vuoteen mitään harrastuksia.

[QUOTE="anna";23876493]Katselee tv.tä ja nettiä. Aamu menee karapulassa mutta ei lauantai iltapäivä.[/QUOTE]

En pitäisi tuota ongelmana, jos tosiaan vielä pystyy jättämään sen väliin sellaisina viikkoina, kun teillä on menoa lauantaiksi. Ja siis jos se ei sua itseäsi häiritse. Enemmän mua häiritsisi sellainen ongelma-alkoholisti, joka juo vaikka vain 3-4 krt vuodessa, mutta se tarkoittaa sitten aina vaimon haukkumista pataluhaksi ja muuta, mitä saa katua, ja sammumista ja vuorokauden krapulaa.

[QUOTE="anna";23876518]Te jättäisitte hyvän miehen tämän takia? tekee raskasta työtä, pitkää työpäivää, osallistuu lapsen hoitoon.[/QUOTE]

No minä jätin, mutta ennen lapsia, en kattelisi tuollaista menoa. Kyllä sen nyt näkee jo seurusteluvaiheessa kuinka tärkeää tuo on.

[QUOTE="vieras";23876525]No minä jätin, mutta ennen lapsia, en kattelisi tuollaista menoa. Kyllä sen nyt näkee jo seurusteluvaiheessa kuinka tärkeää tuo on.[/QUOTE]

no mun mielestä tämä ei ole ongelma, haluan pitää perheen koossa.

[QUOTE="anna";23876518]Te jättäisitte hyvän miehen tämän takia? tekee raskasta työtä, pitkää työpäivää, osallistuu lapsen hoitoon.[/QUOTE]

Mun isä oli tuollainen ja voin sanoa että lapsesta se kännäys ei niin kivaa kuule ole. Muuten mun isä kanssa oli oikein oiva isä ja perheen elättäjä, mutta kyllä tuo viina on mustamaalannut koko lapsuuteni. Inhosin niin isää kännissä - se oli pelottavaa, kamalaa ja ällötävää. Viikonloppuisin en halunnut kavereita meille kun pelkäsin isän olevan kännissä jne.

Että mieti siltäkin kantilta....

[QUOTE="anna";23876530]no mun mielestä tämä ei ole ongelma, haluan pitää perheen koossa.[/QUOTE]

:d sittenhän kaikki on ok. Outoa, ensin kysyt kysymyksen ja kun vastaukset ei ole sun mielen mukaisia niin ne ei kelpaa?

[QUOTE="anna";23876530]no mun mielestä tämä ei ole ongelma, haluan pitää perheen koossa.[/QUOTE]

Kummasta lapset kärsii enemmän, kännäävästä isästä vai erosta?

Jos miehelläsi on pakko juoda kännit niin silloin ei tartte olla kummoinen ennustaja eukko kertomaan että tuo tulee lisääntymään ajan mittaan. Kaikki vapaat kuluu viina höyryissä - onko se sitten kiva lapsille? Sinä siedät, mutta...

Mun isä oli tuollainen ja voin sanoa että lapsesta se kännäys ei niin kivaa kuule ole. Muuten mun isä kanssa oli oikein oiva isä ja perheen elättäjä, mutta kyllä tuo viina on mustamaalannut koko lapsuuteni. Inhosin niin isää kännissä - se oli pelottavaa, kamalaa ja ällötävää. Viikonloppuisin en halunnut kavereita meille kun pelkäsin isän olevan kännissä jne.

Että mieti siltäkin kantilta....

no en aio tämän takia perhettä rikkoa ja yh.ksi alkaa.

[QUOTE="anna";23876542]no en aio tämän takia perhettä rikkoa ja yh.ksi alkaa.[/QUOTE]

Niin siis sun paras on tärkein. Ei sen lapsen. OK, onnea tielle. Muista että lapsi saattaa alkaa aika rajusti oireilla joskus tuosta juomisesta ja sen tuomasta pelosta. Kokemuksesta kerron vaan, mutta mitäpä se painaa - äidin etu on tärkein.

No ei sitä nyt ensimmäisenä tarvi erota, mutta kävisin kyllä vakavaa keskustelua miehen kanssa tuosta juomisesta ja siitä miten tärkeää se miehelle on.

Yhteistyössä