Siis lapsia töihin häihin, jossa porukka on kännissä ja kellonaika n. 23-02?!?!?!?!
No mulla ainakin on ollut sieltä ihan täysi-ikäinen yksilö käytössäni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis lapsia töihin häihin, jossa porukka on kännissä ja kellonaika n. 23-02?!?!?!?!
Mul ei oo mitään havaintoa. Meillä taisi olla joku vielä töissä niin pitkään, kun itse lähdimme muualle jatkoille. Ja lahjat otettiin seuraavana päivänä mukaan, joku kait kuitenkin otti kirjekuoret talteen, en muista.
Jos pienet häät, niin eikös ne ihan järjestäjä porukalla hoituisi kimpassa. Isommissa häissä toki parempi palkata joku siihen hommaan.
Tai sitten vaan sanon pitopalvelulle että laittaa kaikki juomat pöytiin ennen lähtöä ja olen törkeä ja pyydän kaasoja heittämään mahd ruokalautaset roskiin (yöpalalla on siis pahvilautasia)
Olenko kamala jos pyydän kaasoja hoitamaan tuollasta?
Ok no jos kysyn.Joko Kaaso, bestman ja/tai joku läheinen sukulainen hoitaa yleensä nuo asiat. Eikä siis siinä nyt niin haittaa jos hiprakassa/ pienessä humalassa noita hommia hoitaa, kunhan tosiaan pysyy järjissään![]()
Kaikilla kesteillä ylipäätään pitää ns isäntäväen olla sen verran järkevässä kuosissa, että pystyy hoitamaan kaikki ongelmatilanteet, kuten esim vihainen ja päihtynyt juhlavieras/anoppi tai taksin soittaminen.. Ei siinä sitten sellainen pieni tavaroiden hoitaminen haittaa ollenkaan illanviettoa.
Tai sitten vaan sanon pitopalvelulle että laittaa kaikki juomat pöytiin ennen lähtöä ja olen törkeä ja pyydän kaasoja heittämään mahd ruokalautaset roskiin (yöpalalla on siis pahvilautasia)
Et ole. Oikeastaan se kuuluu asiaan, kuten myös bestmanille "järjestyksenvalvojana" toimiminen.
Ai kuuluu.No en tiedä mistään mitään, olen aivan pihalla kaikesta ja kaikki mitä olen oppinut on hääfoorumin ja palstan kautta.
![]()
Mutta hyvä kun kysyin.![]()
Kauniilta ja onnelliselta näyttäminen on morsiammen tehtävä ja kaason tehtävänä on mahdollistaa se![]()
Eli häissä kaasot ja bestmanit ovat isäntäseuruetta ja niitä, jotka tekevät häistä helpon oloiset tekemällä kaikennäköiset irtotehtävät ja pitävät paikanpäällä huolta, että kaikki sujuu sovitunmukaisesti, niin että hääpari saa keskittyä nauttimiseen ja vieraiden kanssa keskustelemiseen.
Toki, jos on paljon astioita ym. niin tarjoilija on aiheellinen, mutta kertisastioita voi kuka tahansa laittaa helposti roskiin.
Ketä ja mistä sinne voi tällasen "yleismiehen" palkata?
Hei äläpäs nyt. Tiedän, että olet kamalan kiltti, etkä haluaisi vaivata muita, mutta nämä on sinun häät - sinun päiväsi. Sinun pitää saada iloita. Muut auttavat mielellään, eikä tuollainen ole mikään iso juttu, että vaikka kerää lahjat talteen jne.