Olen mielestäni rikas. Voitte kysyä jotain jos haluatte.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maryne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on sairaanhoitajan palkka, tosin teen vain osapäivätyötä ja mies on yksityisyrittäjä, noin4tuhatta kk jää käteen mikä vaihtelee suuresti riippuen miten keikkaa riittää. Meidän omaisuus on tullu pääasiassa kahdesta perinnöstä.

Mulla on sairaanhoitajan palkka, tosin teen vain osapäivätyötä ja mies on yksityisyrittäjä, noin4tuhatta kk jää käteen mikä vaihtelee suuresti riippuen miten keikkaa riittää. Meidän omaisuus on tullu pääasiassa kahdesta perinnöstä.

Ette te sitten ihan vielä rikkaista käy.. :D (tosin tämähän on vain minun mielipiteeni)

Ei mut miten on päivä alkanut? :)

Mielestäni rikas tarkoittaa mulle sitä että meidän omaisuus ei ole mitattavissa sadoissa tuhansissa. Oon myös muutoin ku rahallisesti milestäni rikas mutta aloituksessa viittaan vaan materiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ei rikasta nähnytkään;23936524:
et sinä ole rikas sairaanhoitajan paska palkalla :D

Minkälainen koti teillä on, ja missä kaupungissa?
Mitkä autot?
Lapsia?

Tää on se työ mihin oon lapsesta asti halunnut. Sanoin kyllä että meidän rikkaus perustuu perintöihin eikä mun palkkaan =) En kerro missä kaupungissa asutaan, mutta ei asuta helsingissä. Asutaan siellä missä mun ja miehen sisarukset ja vanhemmat asutaan. Meillä on 250neliöinen kaksikerroksinen koti. Meillä on myös muita asuntoja joista saadaan vuokratuloja. Miehellä on mersu ja volvo. Itse en aja autoa koska olen ollut liikenneonnettomuudessa jonka jälkeen en ole uskaltanut ajaa. 3lasta. Nuorin 3v.

Miten rikkaus mitataan? Kai minäkin olen sitten rikas kun omistan 2 omakotitaloa, yhden kesämökin+ monta hehtaaria metsää, 2 kaksiota ( joista toinen Turussa ) ja yhden yksiön. Olen 31v.

[QUOTE="Mimosa";23936591]Miten rikkaus mitataan? Kai minäkin olen sitten rikas kun omistan 2 omakotitaloa, yhden kesämökin+ monta hehtaaria metsää, 2 kaksiota ( joista toinen Turussa ) ja yhden yksiön. Olen 31v.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="Mimosa";23936591]Miten rikkaus mitataan? Kai minäkin olen sitten rikas kun omistan 2 omakotitaloa, yhden kesämökin+ monta hehtaaria metsää, 2 kaksiota ( joista toinen Turussa ) ja yhden yksiön. Olen 31v.[/QUOTE]

En tiedä miten mitataan mutta mä sanoinkin että olen mielestäni rikas. Mielipideasia siis.

annatko rahaa hyväntekeväisyyteen? paljonko maksat veroa? voisitko luopua lapsilisistä? mitä puoluetta äänestit?

saanko minä vastata tähän, vaikka et minulta kysykään?

No, vastaan silti En anna hyväntekeväisyyteen tai no, eläinsuojeluun annan ja eläinten joulupataan jne. Autan paikallisesti esim. annan kaikki lasteni vaatteet suurperheelle jne.

Veroa maksan hyvin paljon, varsinkin noista sijoitusasunnoista ym. menee hyvin paljon veroa, samoin kiinteistöistä ja metsästä.

Kokoomusta olen äänestänyt 13v eli siitä asti kun sain 18v äänestää.

Yhteistyössä