M
maryne
Vieras
Ymmärrän että kaikilla ei ole kysyttävää mutta jos jollain on niin vastaan mielelläni. Riitaa en halua haastaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Määrittele "mielestäni rikas"?
Mulla on sairaanhoitajan palkka, tosin teen vain osapäivätyötä ja mies on yksityisyrittäjä, noin4tuhatta kk jää käteen mikä vaihtelee suuresti riippuen miten keikkaa riittää. Meidän omaisuus on tullu pääasiassa kahdesta perinnöstä.
Mulla on sairaanhoitajan palkka, tosin teen vain osapäivätyötä ja mies on yksityisyrittäjä, noin4tuhatta kk jää käteen mikä vaihtelee suuresti riippuen miten keikkaa riittää. Meidän omaisuus on tullu pääasiassa kahdesta perinnöstä.
Mielestäni rikas tarkoittaa mulle sitä että meidän omaisuus ei ole mitattavissa sadoissa tuhansissa. Oon myös muutoin ku rahallisesti milestäni rikas mutta aloituksessa viittaan vaan materiaan.
Maira, Päivä on alkanut hyvin. Mulla on kesäloma ja löysin tänään tän keskustelupalstan=)
Alkuperäinen kirjoittaja ei rikasta nähnytkään;23936524:et sinä ole rikas sairaanhoitajan paska palkalla
Minkälainen koti teillä on, ja missä kaupungissa?
Mitkä autot?
Lapsia?
Jos omaisuuttanne Ei mitata sadoissatuhansissa, et ole rikas.
Jos tarkoitit, että on enemmän, sitten olet rikas ;-)
Tänään löysit, ja silti osasit heti muotoilla otsikon noin? Et suinkaan ole nähnyt/tehnyt vastaavia monen monta kertaa aikaisemmin...
;-)
anteeks mut en ihan ymmärtäny? Minkäköhän etiketin mun otsikko nyt rikkoi? Miten itse olisit kirjoittanut?
Aika hyvin ensikertalaiselta joka juuri on löytänyt palstan, että osaa perustaa ketjun ja otsikoida sen samalla tavalla miten täällä on tehty jo pitkään. Tosi uskottava ensikertalainen.
Aika hyvin ensikertalaiselta joka juuri on löytänyt palstan, että osaa perustaa ketjun ja otsikoida sen samalla tavalla miten täällä on tehty jo pitkään. Tosi uskottava ensikertalainen.
annatko rahaa hyväntekeväisyyteen? paljonko maksat veroa? voisitko luopua lapsilisistä? mitä puoluetta äänestit?